Ja hurra kjøleskapet kom fram, skulle tro at det har gått fra byen.

 

 

Skulle tro at det hadde gått fra byen og hit opp kjøleskapet jeg kjøpte på mandag kom i dag, ja det kom jo opp til meg klokken 19.00 så nå står det trygt på kjøkkenet mitt. Jeg har vært  på verandaen og hentet inn maten å fått den i fryseren å det var på høy tid, for den hadde begynt å tine men ikke helt så det var godt.

 

Har også lagt det som skulle på kjøl ligger også nå til kjøl, han som kom med det måtte jeg hjelpe ut med det gamle for ned trappa turte han ikke å bære det helt alene.

 

Jeg ble bare glad til at jeg fikk det nye i dag, så jeg hjalp han med glede ut med det gamle.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Tusen takk det var godt å få det i hus, som jeg skrev i innlegget at en skulle tro det hadde gått fra byen og opp til meg.

        Ønsker deg en riktig god kveld videre og natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg