Ja det er faktisk godt med litt regn da haha.

 

 

 

Tenke seg til jeg syntes det var litt godt med litt regn i dag, ja det syntes jeg godt med en pause fra sol og varme er da godt en gang i blant. Men etter regn kommer solen tilbake å det gjør den i morgen ser det ut til etter værmeldingen og dømme, men kan jeg stole på den nei er nå ikke sikker på det så jeg ser vel det ut vinduet i morgen tidlig om det er sol eller regn haha. Jeg stoler ikke på værmeldingene, så da får en se i morgen hvordan været er men det var faktisk litt deilig med overskyet og litt regn i dag bare det ikke kommer torden da.

 

Nå har jeg sittet og kost meg med frokost og kaffe, lest mine faste blogger og kost meg med det. Så nå skal jeg ut på verandaen og ta meg en røyk, de som ikke liker at jeg røyker får bare overse at jeg skrev dette siste for akkurat der så gjør jeg som jeg vil. Min kropp og min helse sånn er det bare, og noe galt og usunt må da jeg få lov til også sånn ser jeg det haha.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

5 kommentarer
    1. Angående røyking så gjør du som du vil. Det er selvsagt. At du velger å bruke penger på røyk som er en dyr vane når du tidvis klager over lite penger til mat, så ramler logikken helt sammen. Det er viktig å få frem når du skriver slik du gjør i dette innlegget. Det vanlige er å handle mat før sigaretter. Igjen, det er DU som skriver om røykingen.

      1. Ja jeg veit at det var jeg som skreiv om røyking. Ja jeg veit å kjøpe mat først og røyken/tobakken etterpå, jeg mener utgifter først så mat og tobakk. Er jo ikke dum heller.

        1. Første jeg gjør når jeg står opp er å lage meg en kopp tassimo-kaffe, så tar jeg den med meg på balkongen og nyter sammen med en lang sigarett. Noen laster må vi få ha, slike ting skal ikke bare bære forbeholdt de som har en million på konto. Vi er alle mennesker uansett.

          1. Alle må da få nyte livet med en kaffe og en røyk, det er jo så avslappende og godt. Ja noen laster må vi få ha som du skriver, ja vi er alle mennesker.

            Ønsker deg en fortreffelig kveld.

            Klem fra meg til deg og dine både to og firbeinte.

      2. Jeezzees!!!
        Atter ei som er så høy på seg selv at hun bare måtte ha utav seg litt gruff! Klarte virkelig ikke å holde kjeft???
        Hvis du følger bloggen til AM så ser du at hun greier å balansere budsjettet sitt sånn at det holder sånn akkurat de fleste ukene. Dog så bruker hun ikke pengene sine på dyre matvarer og godis, noe jeg regner med at skapet ditt er fullt av….. Men det er hennes prioriteringer! Hennes, ikke dine! Møkkakjerring!!! Anonym også vettu!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg