Ja denne mandagen har vært fin, været har vært fint også.

 

 

 

Startet dagen med frokost for å gå i butikken med tom mage er ikke det lureste, da har det en tendens til å havne varer som ikke skulle vært i handlekurven. Fikk handlet inn alt jeg skulle for 150 kroner, så da er det igjen den samme summen som jeg kan handle for på fredagen hvis jeg trenger noe til helgen.

 

Etter noen timer så ringte venninnen min og ville ha litt selskap, og jeg er ikke vanskelig å be på så jeg gikk til henne noe som er like koselig. Vi skravlet om alt og ingenting over en kopp kaffe, så gikk jeg opp i butikken for henne og handlet inn det som sto på handlelista hennes.

 

Ble også en lengre tur på meg for det var så deilig i solen, fant noe pant ja to flasker som jeg skal samle opp så det blir litt av det. Tar alltid med meg de jeg finner for da rydder jeg naturen for plast og metall, som er ett problem område verden over sånn er det bare så jeg gjør jo min del for natur og miljø.

 

Lag dere en fin kveld folkens.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg