Ja dagen blir til mens tiden går.

 

 

 

Det er sikkert noen som lurer på denne overskriften, det jeg mener er at man behøver ikke planlegge alt en skal gjør hver dag. For da blir det en kamp mot klokka hele tiden, og hvorfor skal en utsette seg for det strevet at dette skal jeg gjøre til det klokkeslettet. Slik orker ikke jeg og leve jeg vil heller ta tingene der og da når ting skjer, for da har en en mer uforutsigbar hverdag og det liker jeg bedre enn å ha alt oppsatt som en timeplan å jeg klarer ikke å ha det slik. For da er det lett og bli lei seg og se helt svart på hverdagen vis en ikke rekker alt som står på og i timeplanen hver eneste dag, og sånn gidder jeg ikke å ha det så dermed så blir dagen min til etter hvert som tiden går.

 

Nå sitter jeg og venter på sommerhytta og ukefinalen, hvem vinner ukens gull hammer det lurer jeg på.

Lurer også på om jeg skal se på Isabel Råd sin serie som starter nå å se reprisen på sommerhytta på samme kanal etter Isabel sin serie, den skal gå på tv2 livsstil klokken 20.00 og sommerhytta etterpå man får se hva det blir til.

 

Ønsker dere alle en riktig god kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Fornuftig å ikke ha en timeplan.
      Det eneste jeg har på “timeplanen” er morgenrutinen. Vekking 08.30. Ta medisin, så “slumrer” jeg til 09.00.
      Da har kroppen kommet seg i “stå opp- modus”. Så er det morgenstell, og så lager jeg meg havregrøt.
      Har spist havregrøt til frokost hver eneste dag, siden i februar – med det resultat at kolesterolen min har gått kraftig ned.
      Hadde bare vekta også gått ned, hadde det jo vært perfekt 😀
      Resten av dagen gjør jeg det jeg er flinkest til : Ingenting. (Ingenting kan være brodere, lese, gjøre bittelitt husarbeide – hvis kroppen tillater det, og så prøver jeg å lage middag til gubben kommer hjem fra jobb. Og resten av kvelden fortsetter jeg med å gjøre “ingenting”. 😀 )
      Noen dager må jeg jo ut av huset, til lege, tannlege og sånn.
      Men må innrømme, at jeg trives best hjemme – og spesielt i disse coronatider.
      Ha en fin kveld!!

      1. Jeg har kun noen få ting på timeplanen selv i løpet av dagen, det er turene mine enkelte dager turen min.

        Noen ganger blir det bare en tur, den varer hele dagen.

        Ellers så er det husarbeidet som må gjøres. Og så blir det mye lesing utover høsten og vinteren.

        Ønsker deg også en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er kjempelurt å ta dagene og alt den har med seg som det kommer.

        Nei takk for at ikke alle dager er like, da hadde livet vært kjedelig for å si det sånn.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg