Ja da nå er det mandag og ny uke, den siste i januar.

 

 

 

Ja nå er det mandag og ny uke med nye muligheter, det er den siste uken i januar og vi går med stormskritt mot vår. Det går da med lysere tider og det er godt, for da livner det i naturen og da er det mye fint og ta bilder av og da mer og mer og blogge om. Akkurat nå for tiden så har jeg trøbbel med og finne noe å skrive om og det plager meg litt, da må man prøve og få inspirasjon fra andre og det er mange og ta av som kan gi meg inspirasjon. Men gjør du det så husk på en ting ikke skriv helt likt eller ta ordene rett ut fra det andre skriver, lag det til ditt eget for da kan du faktisk bli tatt for og kopiere den personen og det kan bli dyrt for deg og det vil du vel ikke. Så husk en ting lag dine egne innlegg og skriv ikke direkte av enkelte setninger, jeg ble beskylt for at dette er noe jeg ikke hadde skrevet selv og det var ikke mye moro den bloggeren som beskylte meg for dette laget et helvete  men nå har hun forsvunnet ut av denne bloggverdenen her så jeg bekymrer meg ikke for dette lenger.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg