Ingenting går som planlagt om dagen.

 

 

 

Jeg har funnet ut at når ingenting går som planlagt så er det bare og slappe av og se om tingene retter seg igjen, ikke enkelt og slutte og røyke men jeg har jo vært flink og trappet ned fra 20 sigaretter til 6 om dagen så jeg fant ut at det var enklere og trappe ned enn og kutte det helt med en gang. Ja etter å ha røkt fra jeg var fjorten og nå blir jeg snart 50 år så det er mange år med dette svineriet, man brenner jo opp pengene sine og ødelegger helsa så det skal til slutt være helt slutt for har jeg bestemt meg så har jeg bestemt meg i morgen skal jeg ned i fire per dag i noen dager så det er ikke lenge til det er helt slutt. Jeg skal være røykfri en måned før jeg fyller 50 så da har jeg under 3 uker til jeg må ha sluttet helt, er også mye annet som heller ikke har gått som planlagt. Jeg hadde planer om og oppdatere bloggen med ett til tre innlegg om dagen, i helgen gikk det rett i vasken skal prøve igjen nå å se om man kan få litt flere lesere for når man ikke har flere lesere enn 30 til 40 sidevisninger per dag. Jeg veit at jeg ikke er noen flink blogger eller har den mest interessante bloggen, veit jo ikke hva en skal skrive om for å vekke interesse hos leserne rundt om i inn og utland jeg setter stor pris på alle som er innom og leser.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
      1. Jo takk det går helt fint nå er jeg nede i 6 om dagen og kommet så langt at det ikke smaker noe godt lenger det gikk bedre da jeg gikk ut for å ta røyken for det ble for kaldt og stå ute nå når vinteren kommer . Skal vi gjøre det sammen, slutte å røyke altså det hadde vært fint å være flere om det. Ønsker deg og dine en riktig god ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg