Ikke si dette til noen med angst jeg er i allefall dritt lei av og høre det.

 

 

 

Når panikk angsten kommer med full styrke så blir alt vondt og vanskelig blir skjelven i beina og beina svikter og man hyperventilerer, man føler at man blir kvalt og blir svimmel og kvalm etter det så kommer kaldsvettingen og alt blir helt svart. Klarer ikke og gjøre noe annet enn og gå hjem eller rett og slett små løpe for å komme seg unna å hjem i sin lune hule som alt er trygt og godt ikke skummelt som resten av verden er der og da rett og slett truende og skummel. Så får du beskjed om og skjerpe seg det er ikke farlig og handle det er jo bare å ta seg sammen og gå inn i butikken og gjøre det du skal, men så enkelt er det ikke og dere som ikke har prøvd det kan heller ikke utale dere om hvordan jeg skal reagere på angsten og man reagerer forskjellig fra menneske til menneske. Jeg opplevde det i dag da jeg skulle inn i butikken for å ta ukehandelen i dag da panikk angsten min slo til, så det ble ikke handlet inn noe mat i dag men det få bare gå som det går og prøve igjen i morgen.

 

Nå skal jeg slutte og syte og sette meg og se på farmen som startet nettopp nå.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg