I to dager nå så har jeg prøvd på noe nytt, ja mange av topp bloggerne blogger sjeldent men enda er høyt oppe på listene.

 

 

 

Ja det er noe jeg alltid har lurt på, det er hvordan disse topp bloggerne som ikke har skrevet ett innlegg på måneder og kanskje år å enda så ligger de ganske så høyt på topplista. Jeg har da også prøvd med bare ett innlegg pr dag i to/tre dager, det er den siste dagen med det nå i kveld for jeg krabber ikke oppover på lista på den måten så fra og med i morgen skal jeg fortsette som jeg pleier med to til tre innlegg pr dag.

 

For på den måten jeg har holdt på i noen dager så blir det ikke noen god lønn av bloggen, og det hadde vært greit å kunne hatt litt ekstra neste måned også. Nå fyrer jeg opp under dem som mener jeg tigger men det er bare mine tanker, og ikke noe som er ment på tigging i allefall fra min side bare rene fakta.

 

Nei nå er det bare å fortsette som jeg pleier selv om noen mener jeg skulle ha gjort noe annet, men nei de skal i allefall ikke få viljen si for bloggen er det eneste som gjør at jeg har noe å gjøre i livet og er faktisk livet mitt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. God kveld…Lista har ikke blitt oppdatert på flere dagen! Men du ser det vel sikkert på statistikken 🙂
      Rar den der lista….men du God natt og klem fra meg.
      Bra du tjener noen kroner <3 – du trenger dem sårt det vet jeg…

      1. Ja jeg har sett det at den ikke har blitt oppdatert på noen dager, ja jeg ser det på statistikken at lese tallet har gått ned på dette prosjektet så det får jeg slutte med.

        Ja tjener jo noen kroner og dem trengs veldig for å få alt til å gå rundt.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

      1. Lønn og lønn kall det hva du vil tjener i allefall penger på bloggen min, er med i det partnerprogrammet deres så da tjener jeg noen kroner på bloggen.

    2. Sett at bloggen ikke er oppdatert via plasseringene dere har. Håper de ordner opp med problemet. Det du tjener på bloggen trenger du, for man her ikke rik den som lever på det man får i fra NAV. Må selv ut med stor utgift, nye briller. Har lagt av penger til det. Går nok bra. Fått med meg at det ble tur til Bymisjonen, og fjelltopp. Kjekt at du koster deg. Måtte se på Arctic Race of Norway i går. De sykla forbi her, og etterpå måtte jeg se på tv. God helg til deg.Klem til deg fra meg.

      1. Ja de har ikke oppdatert den blogglista denne uken så jeg lurer på hva som skjer der men det får vi bloggere bare leve med mener jeg da, gidder ikke å klage på det for jeg får ikke gjort noe med det sånn er det bare.

        Ja det er godt med den ekstra inntekten jeg får fra bloggen, er noen hundrelapper ekstra i måneden å det er deilig det. Nei en blir ikke rik av å få trygd fra NAV men man får så man kan overleve men ikke så mye mer enn det, prøver å sette av noen kroner i måneden det går ikke hver måned men noe blir det jo har nå i seks måneder klart å spare 50 kroner haha er ikke mye da.

        Uff må du ha en dyr ting nå, håper det går bra.

        Så det sykkelrittet på tv er utrolig fint der oppe i nord, skal klare å komme meg oppover før jeg blir 80 år i allefall haha.

        Ønsker deg en kjempefin dag og helg.

        Klem fra meg til deg.

        1. La oss håpe at du en dag kommer deg nordover. Helst før du er 80. Ekstra utgift med briller, men sånn er det bare. Har lagt av så det går greit. Moro at du fikk pakke og det er kjekt med bøker. Jeg leste mye før men nå er det lite lesing. Kos deg med bøkene. Klem til deg fra meg.

          1. Jeg skal ikke bare håpe jeg skal en tur nordover om jeg så må gå, det er en av grunnene til at jeg trener med å gå både toppturer og langturer for å se hvor langt jeg kan gå på en dag.

            Ja jeg syntes jeg ser meg selv komme over ett eller annet fjell med rullator, eller en slik elektrisk rullestol haha.

            Ja det er utrolig moro med bøker og pakke, elsker å lese bøker av alle slags litratur og sjangere.

            Har begynt på den ene og den er utrolig fin.

            Ønsker deg en riktig god kveld.

            Klem fra meg til deg.

      1. Å så bra og takk for at du tok saken med og si i fra, hadde tenkt å gjøre det i morgen men da slipper jeg det. De svarer aldri når jeg sender mail til dem så bra at du har sagt i fra til dem.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. De jobber ikke i helgene etter det jeg har skjønt. Og hun Hanne Mari, som er det meste av support utad, har ferie. Jeg sendte på skjema nederst, på forsiden, der det står kontakt oss. Og da fikk jeg svar om at de visste om problemet, dette var to dager siden, og at de så etter løsning. Det er visst veldig vanskelig ser det ut til 😀 Siden det har tatt en uke snart.

      1. Det er greit at de ikke jobber i helgene men de burde jo svare på mailer som kommer inn i ukedagene, for det er da jeg har kontaktet dem. De får bare ta den tiden de trenger for det er ikke alt vi får ordnet sånn med en gang, slik er det med alt her i livet men en uke er jo lang tid da.

        Ønsker deg en riktig god Kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg