I solveggen så får man mye frisk luft.

Reklame | Magasinet.

 

 

 

I dag på formiddagen har det blitt mye frisk luft, uten å gå mer enn fra stua å ut på verandaen enda det er – 8 grader ute. Ja jeg har sittet på verandaen i solveggen å kost meg i sola det var faktisk veldig deilig, så lenge du har på deg godt med klær satt ute i over 2 timer og slikket sol. Må jo legge grunnlaget til påsken, har jo vært ute så det kan en ikke klage på sånn er det bare. Det er jo noen dager en ikke har lyst til og traske rundt i ring nede i byen, og se dum ut da kan jeg heller sitte på verandaen å se dum ut.

 

Den klikk, klikken genererer ca 1 krone pr klikk.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Eskimo Islender ullgenser, Hvit / Sort – Str. M//Dovrefjell ullvante/vott//Eskimo Snøstjerne ullgenser – Blå/Hvit, m/mønster – Str. M

6 kommentarer
    1. Herlig og sitte ute og sole seg. Bare å kle seg godt det. Jeg var ute å måka snø i over en time. Masse frisk luft og god trening. Har sittet for mye inne. Godt at vi fikk snø her nord.
      Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var kjempe deilig å sitte ute i solen, er jo bare å kle seg godt. Har det kommet mye snø, ja det er mye trening og så får man jo frisk luft i samme slengen. Ja blir mye inne sitting i denne tiden her, og vi slipper å måke snø selv her har vi folk som gjør det.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag/kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg