I natt blir det nok en våken natt.

 

 

 

Jeg prøvde å få sove i over tre timer, så gadd jeg ikke å ligge å vri meg lenger så jeg sto opp igjen. Så i natt blir det nok en våken natt smertene gnager i kroppen så jeg fikk ikke sove, så dette blir en lang natt og dagen blir nok ikke noe kortere. Da er det bare å klare å holde seg våken til jeg kan gå å legge seg igjen, kan bli en veldig hard dag  men men slik er det noen ganger når tanker og smerter tar over for natte søvnen. Jeg veit det ikke går å ta igjen det tapte av søvn, men da får jeg sove godt natt til lørdag i alle fall får en håpe.

 

Fredagen blir den lengste dagen i mitt liv og jeg som ikke finnes glad i helgene, men denne gangen så kan en jo bruke helgen til hjelp sånn at kanskje helsa blir bedre. Jo denne helgen har jeg jo noe og se fram til, jeg skal ha samvær med mine to kjempe herlige sønner på søndag ja jippi det blir en gledens dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Det ble en time mellom klokken 08.00 og 09.00 ikke mer men da går det sikkert bra resten av dagen, er vel bare å håpe på det.

        Takk for de gode tankene.

        Klem fra meg til deg.

      1. Nei det er slitsomt å ikke få noe søvn i løpet av natten. Ja dagen har vært veldig fin den, litt sliten men ellers bra.

        Ønsker deg en kjempe fin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var veldig dumt at søvnen var fraværende i natt, ja jeg gleder meg til å treffe sønnene mine til søndagen. Nei de kommer ikke til meg, jeg skal møte min minste og hanes fostermor så skal vi kjøre ett stykke så møter vi den eldste med sin så skal vi på fiske tur og gå en tur.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg