I morgen skal jeg kjøpe meg to slike trenings strikker.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

I morgen skal jeg kjøpe meg slike strikker både de korte og lange litt billigere sikkert ikke samme kvalitet som disse, de er sikkert bra nok for min bruk som er små trening for å få musklene i armer og bein kan støtte opp om mine ledd. De små musklene mine må opp i styrke når de store ikke klarer å gjøre jobben sin.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

Better Bodies//Gaiam//Performa//Casall Sports Prod

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg