I kveld har jeg tatt livet med ro, ja har jo skrevet handleliste da som alltid på en søndag.

 

 

 

I kveld har jeg tatt livet helt med ro og det syntes jeg at jeg fortjente, for jeg har fått en vond hals og litt småfeber ikke så veldig høy bare sånn rundt 38,5 så høy er den ikke. Har ligget mye på sofaen i kveld og så satte jeg meg opp i sofaen med en kopp rykende varm solbær te det var den eneste teen jeg har, men den var god for halsen så da var oppgaven til den varme teen gjort.

 

Handlelista mi er ferdig skrevet og øverst på den står ost og knekkebrød, jeg har brød så da blir det mat til to av tre måltider så var det middag og der blir det å se i 50% kassa for der pleier det å ligge mye på mandags morgen. Så da er det bare å håpe at pengene kommer når de skal i morgen, så er det bare å vente å se håper det ikke blir som forrige mandag for den personen som jeg snakket med sa at nå skulle det komme automatisk hver mandag en stund til.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg