I har jeg malt ett bilde, flink er jeg ikke men ble fornøyd med dette.

 

 

 

Ja dette bildet ble jeg ganske fornøyd med, blir nok bedre med litt trening tror jeg da. Fikk litt maling og ett lerret av ei jeg kjenner som er kunstner, så flink som henne blir jeg nok aldri. Jeg bruker maling som terapi, for når jeg driver med maling så glemmer jeg alt.

 

Får ut en del kaotiske tanker både vonde og forstyrrende tanker, bildene blir aldri like for jeg tenker ikke på noen verdens ting bare maler.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

10 kommentarer
      1. Takk jeg prøver så godt jeg kan, å ble fornøyd selv også. Ble litt prøving og feiling med farge blanding og slikt, men ble bra til slutt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. God kveld, Aud-Marit. Du verden så flink du er til å male!!! Det bildet er skikkelig fint! Det er hyggelig å se at du har en hobby som du trives med. Slike har stor betydning for mental helse. Gleder meg til du viser frem flere an dine verk. Riktig god natt fra Birgitte

      1. Takk for fin tilbake melding, syntes det er moro og utforske den mye mer for jeg får det jo til og trives veldig godt med den. Ja den er fin for den mentale helsen som du sier. Det kommer flere etterhvert må bare få tak i flere lerreter, så det må spares opp til det.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. For et nydelig maleri, Aud-Marit 😍
      Ved første blikk tenkte jeg havet. Men så zoomet jeg inn og ble helt forhekset – jeg ser flaksende fugler blant fallende høstløv og årets siste blomster mot en klar, blå himmel 🕊️🍂🍁🏵️
      Du har virkelig fanget årstiden og malt et stemningsfullt bilde 🥰
      Stor klem og god natt til deg, Aud-Marit 💖

      1. Takk for en fin tilbakemelding. Så det etterhvert jeg også at det ble ett fint høstbilde, kommer til å legge ut flere etter hvert skal bare få spart opp til flere lerret.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Dette var et nydelig bilde du har malt i pene glade farger. Og det første jeg la merke til så ut til og være en fugl som fløy blant høstlige løvfarger. Dette bildet kan du være stolt av Aud Marit.😊😊 Det er bra og ha en hobby som en trives med. Håper du får en fin dag videre. Fortsett og mal bilder . God klem til deg.🫠🍁🍁💐

      1. Ja det var fint, takk for fin tilbakemelding. Fuglene flyr i høstløvet, jeg ble ganske fornøyd med det bildet.

        Jeg skal forsette og male må bare få råd til flere lerret først.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg