I går gikk dagen fra meg, så jeg kommer med en liten oppdatering i kveld.

 

 

 

Formen om dagen er så som så både fysisk og psykisk, har ligget mye på sofaen og sett på tv ja jeg har da vært på turene mine så jeg har ikke muret meg helt inne selv om det er det jeg har hatt mest lyst til.

Har også vært hos venninnen min som jeg pleier, hun ringer meg hver dag og ber meg opp på kaffe og jeg er ikke vanskelig og be om hjelp for da ligger ikke jaet langt unna.

 

I dag så har jeg vært oppe hos henne en tur selv om formen er dårlig, for det var vist hun også vi drakk kaffe og skravla og lo mye.

 

Har sett på håndballkamp mellom Norge og Danmark, det ble en veldig tett kamp og ikke minst nervepirrende men de norske jentene vant til slutt med ett mål.

 

Nå står Frankrike mot Sverige for tur, håper svenskene vinner selv om det skal holde hardt men det kan gå.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Hei. Vippset deg en hundrelapp, jeg 🤗 Den kan du enten kjøpe deg noe godt til jul for, eller bruke på noe du trenger. Mange butikker har gode tilbud nå, f.eks 4 store sjokoladeplater for 100 kr.
      Mulig noen vil synes det er smålig å vippse så lite, men jeg har delt ut litt til mange, og har selv lita inntekt 😊

      1. Takk så mye. Jeg skal kjøpe litt brød og pålegg i morgen, det trenger jeg og tar jeg med pantepengene så kan jeg kjøpe meg noen sjokoladeplater også.

        Jeg syntes det ikke er lite for meg er det mye penger, andre får ha sine meninger men de burde holde dem for seg selv er min mening her.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg