I dag startet jeg dagen med å måke snø.

 

 

 

Slik så verandaen ut etter nattens snøvær, jeg måket den i går kveld og måtte måke den igjen i kveld for da var det kommet dobbelt så mye i løpet av dagen i dag.

 

Grunnen til at dagen startet med snømåking var at jeg måtte få en gangbar vei ned til der vi har vaskekjeller, for jeg måtte få satt på en vaskemaskin sånn at det var gjort for noe av det må jeg ha med meg til Spania jeg måtte vaske en ullgenser som jeg skal ha på om kvelden der nede.

 

Så etter det så bar det på en liten tur ut i snøværet, det var faktisk en koselig tur ja noen vil vel si at huff er det noen som syntes at det er koselig å gå tur i snøvær ja det gjør jeg haha hehe.

 

Så gikk jeg en tur opp til venninnen min for hun ringte da jeg gikk meg en tur, og jeg sier ikke nei takk til en kaffekopp og litt skravling det trengte både jeg og henne.

 

Nå sitter jeg og titter på tv og drømmer meg bort, er jo godt å kunne det også jeg prøver også å pønske ut en plan for meg selv for julen haha ja jeg skrev julen for i morgen så er det en måned til lillejulaften så nå går det fort.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Glatt er det etter at brøyten har gått, var på god tur ned i knestående to ganger på to timer men det gikk bra det også. Jeg er vist litt smidig enda for jeg styrte unna de knefallene, haha det gikk bra jeg syntes det er kjempekoselig men man går jo med livet som innsats eller i alle fall stive ledd.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    1. Kjipt med snøen, men snømåking er fin trim slik jeg ser det. Her er det kulde og mest rim på bakken. Kommer vel før eller siden hit også. Klem til deg fra meg.

      1. Nei det er ikke kjipt med snøen det som er verre er hvis det begynner og regne nå, håper ikke det gjør det de siste dagene som jeg er i Norge da kan det regne så mye det vil neste uke bare det begynner og snø igjen da jeg kommer hjem igjen. Ja snømåking er en fin trim, ja snøen kommer nok opp til dere også vinteren har jo ikke startet enda.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja snømåking må til og det er god trim det også, ja tur i snøvær er kjempe deilig og jeg bryr meg ikke om det snør sidelengs eller rett ned syntes det er en sjarm med snøvær.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg og liker å gå tur i snø og blåst! Får liksom blåst gjennom hodet sitt, deilig å kjenne været!
      I går gikk jeg først ned i knestående som deg ja, nesten som jeg skulle fri.. Så fikk jeg skikkelig bakoverskli med venstre foten, det er den jeg har kunstig hofte i, så ble litt bekymra, for den foten forsvant veldig langt bakover føltes det ut som. Fikk ihvertfall vondt etterpå, ble en skikkelig strekk.
      På tur nr 2 i går, fant jeg fram broddene. Men til tross for brodder, så ramla jeg , ikke så lang jeg var, men mer som en liten ball. Slo meg ikke, jeg er ikke så høg, så fallhøyden blir ikke så stor,
      Høres deilig ut med Spaniatur! Kos deg masse, og gå mange turer !

      1. Huff da ja det er glatt ute om dagen og brodder hjelper ikke mye når det legger seg snø og slaps mellom broddene, håper ikke du skadet deg er jo godt du ikke har så stor fallhøyde. Jeg gleder meg utrolig har aldri vært i Spania jeg skal kose meg masse, og gå noen turer i alle fall en om dagen kanskje flere.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg