I morgen starter årets store folkefest her i byen.

 

 

 

Ja i morgen går startsskuddet for årets folkefest bokstavligtalt, for i dag starter jazzfestivalen med mye folk og festing ikke minst mange fine konserter. Jeg skal ikke på noen konserter skal bare se på folkelivet i byen, for disse konsertene koster vel mye for min del. Er heller ingen vits i for jeg får dem med meg fra verandaen min så det er helt greit for meg. Er også gratis konserter i jazzgata som jeg kan få med meg, med mye folkeliv i bybilde er det også mye tomflasker som jeg kan nyte godene av haha bare for å få sakt det.

 

Er vel også mange fine boder å titte innom også så det er mye som ikke koster en dritt, møte folk og se på livet der er alltid koselig så jeg klager ikke på noe jo på en ting skal jeg klage været kunne vært bedre men det får vi ikke gjort noe med. Det skal bli bedre utover i uka så det blir nok bra til slutt, de skal jo holde på fra i dag og til og med lørdag dag og natt.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Blir mye gratis musikk å høre mens du vandrer i byen. Flott at du plukker opp flasker som natursvinene slenger i fra seg. Var å handlet i går men atter en gang prisstigning. First price er blitt svindyrt spør du meg. Troika sjokoladen er favoritt her. Men jeg laget selv til jul etter en oppskrift. Knallgode og farlig å ha i kjøleskapet. 😂Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er mye fin og gratis musikk som jeg kan høre på da jeg vandrer rundt i byens gater, og gjør rydde jobben for å samle flasker for dem blir det mye av under disse festivalene.

        Ja alt er blitt dyrere og first price er blitt veldig dyrt, troika er en veldig god sjokolade ble ikke til at jeg kjøpte den kjøpte en stratos plate som lå i 50% kassa.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg

    2. Ble jo litt fristet til å ta meg en tur bare for å titte litt på dagtid. Hadde egentlig tenkt meg til Larvik i morgen, men «guiden» min rullet avgårde på ferie..

      1. Det er bare å komme det, er mye folkeliv i byen disse dagene og mye å se og høre på. Ja det er ferietid nå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Høres kjempekoselig ut, og sikkert mye liv og røre med mye folk også. Håper været blir bra, for dårlig vær legger kanskje en demper på slike festivaler.

      Synes selv det er koselig å gå rundt å bare titte for å se på folkelivet og i boder selv om jeg ikke kjøper noe.

      Ønsker deg en superfin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Det er mye og se og høre på disse dagene, ser ut til at det skal bli ganske bra vær torsdag til lørdag.

        Jeg skal gå litt å titte hver dag for det er jo gratis og koselig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Det er det som er det fine med sånne festivaler, at musikken er så høyt at man hører like godt utenfor eller på avstand. Å da kan man bare nyte en eller flere fine gratiskonserter. Gjorde litt det samme i forrige uke da det var Tons of Rock på Ekebergsletta, som jeg hørt helt til balkongen min. Kos deg med musikken og ha en fin torsdag, klem 🤗

      1. Jeg har hørt mange gratis konserter som normalt koster flesk, og det har jeg gjort mens jeg går gatelangs og plukker tomflasker.

        Er bedre å høre på på avstand, og flere blir det de neste to dagene.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg