I dag så var jeg på gravlunden, ikke vært der siden den dagen begravelsen var.

 

 

 

 

 

Ja i dag så gikk jeg de to km bort til gravlunden for å besøke min mors grav har ikke vært der siden den tyngste dagen i mitt liv, ja begravelsen som var for over ett år siden. Jeg måtte se den fine gravstøtta som ble satt opp i sommer, den er kjempe fin jeg fikk ikke tatt noen bilder for jeg glemte mobilen min hjemme. Jeg hadde en rolig å fin stund der ute med mye gråt da for jeg føler at jeg helt har forsømt det kjæreste jeg hadde min egen mor ettersom jeg ikke har klart å gå ut dit før i dag, gud som jeg savner den blide å glade dama som jeg fikk øye på å hun så meg da jeg kom inn på sykehjemmet da jeg kom på besøk til henne.

 

Savner de gode samtalene vi to hadde de fire dagene i uken som jeg besøkte henne, er også glad hun slapp å oppleve disse dagene vi har nå for da kunne jeg ikke kommet å besøkt henne uansett å da hadde hun blitt veldig skuffet.

 

Men tenke dere til at jeg ikke hadde med mobilen min på den turen, var faktisk uten i fem timer men da jeg kom hjem å fikk sjekket telefonen så var det ingen som hadde prøvd å få tak i meg. Så det er ikke så mange som bryr seg om hvordan jeg har det, nå så kommer jeg til å skrive noe som sikkert noen vil reagere på å det er at jeg har blitt vant til det så det bryr meg mitt på ryggen at jeg ikke har noen som bryr seg om meg.

 

Jeg skal ut dit en gang til i påsken så da skal jeg ha med meg telefonen så jeg får tatt noen bilder, så jeg får bevist at jeg har vært der. Det er også godt at hun ikke fikk oppleve at Elvis måtte få slippe fra denne verdenen å nå er sammen med henne han også å alle de andre som brydde seg om meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg