I dag så startet forhåndsstemmingen, og jeg har gjort min borgerplikt.

 

 

 

I dag har jeg vært å forhåndsstemt og gjort min borgerplikt, så nå er jeg ferdig med det stemte det jeg alltid har gjort. Da jeg fikk melding om at valgkortet mitt var kommet på digipost så bestemte jeg meg for å gjøre det så fort som mulig, liker ikke å stemme på selve valgdagen for da blir det så mye folk at jeg risikerer og dra hjem uten å få stemt og det hadde blitt for dumt.

 

Og stemmer du ikke så har man heller ingen rett til å klage på utfallet av valget, kan jo være din manglende stemme som blir vekttungen som tipper hele lasset for det partiet du ønsker skal vinne. Har du stemmerett så har du stemmeplikt det er mitt moto når det gjelder valg, så bruk den med omhu og kom deg til stemmelokalet og stem fram til 8 september eller på valgdagen den 11 september og stem.

 

Lag deg en fin kveld du kan.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg