I dag så starter jeg dagen med klikk. Klikk, med litt om morgenen min.

Reklame | Ellos.

 

 

Jeg veit at ikke klikk, klikkene mine passer til innlegget men jeg plukket ut noe jeg syntes er fint, jo høsten og gummistøvler passer jo og lys/lamper passer også. Det er nok mange som ønsker å fornye seg litt både på føttene og innendørs så det er ikke så dumt med litt inspirasjon til det også og Ellos har mye fint både på interiør og klær og sko.

 

Sånn nå kommer det til hva jeg har gjort til nå, ja jeg fikk sove til slutt sovnet rundt klokken 03.00 og våknet igjen klokken 10.00 så nå har jeg vært våken en time sånn ca. Jeg har i den tiden kost meg med og lese noen blogger med en kaffe kopp ved min side, spist en frokost som jeg må få i meg for ellers så hadde denne dagen blitt verre enn den er. Sikkert noen som lurer nå hva jeg mener, skal ikke gå mer innpå det for da blir nok folk sure hvis jeg skriver om det.

 

Jeg var hos tannlegen her om dagen jeg skrev ikke om det, og det var en dyr fornøyelse ja det gikk hele forrige lønn fra bloggen og litt til så nå sitter jeg igjen med 0 kroner på konto. Men det må bare gå det, sånn er bare mitt liv. Må bare lære seg og leve med det, nei nå får jeg slutte å klage, og av slutte dette innlegget med ett smil om munnen er jo ikke annet å gjøre.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Tretorn//NORDFORM//Tretorn//Star Trading//Kave Home

4 kommentarer
    1. Tannlege er definitivt dyr fornøyelse, men bra at bloggen kan bidra litt i alle fall. Dagens favoritt blant klikkene dine er lampen, men det er vel gummistøvler jeg heller burde kjøpe… 🙂

      1. Ja det ble jammen en dyr fornøyelse eller kan man kalle det en fornøyelse, hater å gå til tannlegen så det blir også en kjelden gang jeg går dit.

        Ja den lampen syntes jeg var kjempefin, gummistøvler er det man trenger nå jeg har ett par som jeg kjøpte for 15 år siden og de holder enda til mitt bruk.

    2. Har klikket.
      Dyrt å gå til tannlegen.
      Har ikke så mye tid å lese så mye ,er innom og leser fort.
      Styrer med mamma som skal på avlastning fra omsorgsbolig.
      Ikke greit og bli gammel og ikke forstår alt.
      Du får hacen fin kveld/natt.
      Klem

      1. Tusen takk for klikkene.

        Ja det er sykt dyrt å gå til tannlegen, er ikke lett å få timene til å strekke til.

        Nei det er ikke enkelt å bli gammel. Jeg slet veldig med min mor når hun fikk hjerneslag og skulle flytte fra rehab plass til fast sykehjemsplass, hun var jo da ikke mer enn 69 år heller men hun var utrolig nervøs for å flytte fra det trygg til noe som var utrygt for henne. Men hun trivdes veldig godt der etter bare to dager, da fortalte hun at her har jeg jobbet da jeg ble ferdig utdannet hjelpepleier.

        Hun døde etter et fall der for hun fikk lungebetennelse etter operasjonen av beinbruddet, da var hun akkurat fylt 71 år.

        Så du må bli med hu mor så hun føler seg trygg at det er noen kjente med seg, for da blir hun lettere kjent med stedet også ta vare på både deg selv og din mor.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg