I dag så har jeg vært mye ute.

 

 

 

Startet dagen med frokost og kaffe til, leser også blogger men det var en kjapp lese stund for de jeg følger fast hadde ikke lagt ut noe nytt bare to av dem.

 

Så var det bare å komme seg ut en tur, fant en del tomflasker selv om jeg har det jeg trenger akkurat nå men det er kjekt med litt ekstra så jeg har når jeg trenger det.

 

Har også vært en tur hos venninnen min, drakk kaffe og skravlet litt så gikk jeg i butikken og handlet for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte for dagen.

 

Nå er kvelden kommet så nå blir det tv titting og avslapping.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja den dagen var kjempefin, ja er godt jeg har henne har ikke så mange andre her i Kongsberg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg