I dag så har jeg tatt livet med ro, sliten etter i går.

 

 

 

Her har det vært dagen derpå skulle tro at jeg drakk  i hele går, men jeg drakk ikke en dråpe annet enn vann. Sånn kan det gå når man har vært blant mye folk og fin korpsmusikk nesten hele dagen, koste meg med en is og to pølser i brød det er lenge siden jeg hadde spist pølser ja ikke siden sist vi feiret 17.mai hvis jeg ikke husker helt feil men det er i alle fall lenge siden uansett.

 

I dag har jeg gått meg en lang tur fant tre tomflasker ellers så var det helt blåst eller noen andre har støvsugd byen for tomflasker i går kveld og natt, er jo flere enn meg som plukker tomflasker sånn er det bare.

 

Var også oppe hos venninnen min en tur på kaffe og skravling, var også oppe på butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte i dag.

 

Nå skal jeg slappe av og se på sommerhytta, så blir det snart middag/kveldsmat som blir pytt i panne med rester av middagen fra i går.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Åå trodde du hadde funnet masse flasker jeg, så dumt, ja, ser på sommerhytta nå, ha en fin kveld, klem fra meg

      1. Nei det har jeg nok ikke, tror det ikke blir så mye utover men jeg skal aldri si aldri. Kan jo hende jeg finner mange en gang eller to jeg håper det i allefall.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg