I dag så har jeg tatt dagen som den kom og brukte den til det jeg ville.

 

 

 

Ja i dag så har jeg latt dagen gå og bare gjort det jeg har hatt lyst til, uten å tenke på hva andre vil si og mene om det. Det var faktisk deilig og ikke måtte tenke over hva jeg gjør og ikke gjør, har gått meg en lang tur i og rundt byen uten å føle at andre så på meg for det er faktisk jeg selv som har satt sperrer for hva jeg gjør og hvor jeg går.

 

Jeg har like mye rett til å føle meg vel på alle steder jeg er, og det er ikke så lett å legge fra meg den selvkritiske tankegangen. Jeg har startet den prosessen nå for det er ett langt lerret og bleke for å si det slik, den dårlige måten jeg har tenkt om og på meg selv må lære meg og se på meg selv på en annen måte.

 

Jeg skal klare det innen sommeren har jeg i planene, for jeg vil føle meg mer fri i tankegangen innen den tiden i alle fall selv. Kanskje jeg kan også da kunne gå tur uten å være redd for hva andre folk tenker om meg for det er faktisk det jeg har gjort, jeg har faktisk tenkt at jeg har tatt plassen for andre og fikk da høre av flere av mine lesere at de mener at jeg burde ta mer plass enn det jeg gjør så det er faktisk en del av min plan for det nye året begynne å ta mer plass.

 

Håper bare ikke jeg tar for mye plass men det har jeg tenkt å gi blaffen i bokstavelig talt, for vil jeg så kan jeg klare det hvis jeg har bestemt meg for det.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Du kommer garantert ikke til å ta for mye plass. Det ligger ikke i din natur.
      Gå med hevet hode og gjør det du selv har lyst til. Du har like mye rett til å være her på denne planeten som alle andre.

      1. Ja det var det jeg tenkte også at jeg hadde like mye rett til å være på denne planeten som alle andre, så det er det jeg hadde tenkt på å gå med hodet høyt hevet. Jeg skal ta min plass og for mye plass kommer jeg aldri å ta, nei det ligger ikke til min natur og ta mye plass bare litt mer enn jeg pleier.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Folk mener masse om meget og mangt, hold deg til de som aksepterer deg som du er, det er noen slike også. Liker at innleggene dine er blitt noen linjer lengre 😜

      1. Ja det skal jeg hilse deg og si at det er folk som mener mye om mangt og meget, og skal ta ditt råd til som en følgesvenn og holde meg til dem som aksepterer meg som jeg er har ikke mange som gjør det. Ja de har blitt litt lengere disse innleggene mine nå for jeg har hatt så mange tanker i det siste.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Ingen har mange gode venner, den som tror en har det lurer seg selv. Best å forholde seg til virkeligheten og sette pris på de få man har 😜❤️ Klem til deg.

          1. Du sier noe der jeg har ikke mange kan telle dem på to fingre, og dem setter jeg veldig pris på.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    3. Å så godt å høre, Aud Marit! Du skal ta så masse plass du vil – for du er viktig! Heier på deg – kos deg og nyt så masse du kan! Klem <3

      1. Ja jeg skal ta så mye plass som jeg føler meg komfertabel i første omgang. Koser meg så godt jeg kan hver dag for bedre får jeg ikke gjort det pleier jeg og si.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg