I dag så har jeg ikke gjort så mye annet enn og skrive handlelista til i morgen.

 

 

 

Så er det søndag og jeg har ikke gjort så mye annet enn og sett på sport på tv, har jo vasket noen klær og tørket dem i tørketrommel brettet og lagt dem i skuffer og skap.

 

Så ble handlelisten skrevet ferdig med det jeg trenger og prisen på varen så jeg holder meg til mitt matbudsjett på 300 kroner i uken, det gikk fint denne gangen også med en margin på 20 kroner da har jeg til ett ekstra brød denne uka.

 

Det er jo kaldt ute og ikke akkurat sommertemperatur inne heller, nå har jeg 15 grader inne blir ikke noen god varme med strøm oppvarming sånn er det bare.

 

Nei nå får jeg avslutte her så jeg ikke skriver meg langt ned i sørpa.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Kaldt inne hos deg og strømprisene er fortsatt høy med den kulden dere har. En ting jeg har merket meg er at nettleien har økt mye.
      Ute er det glatt og regn. Skal handle for første gang i år. Kom meg ikke avsted tidligere så nå er restene spist. Tannpleier neste uke, og det er jo ikke billig. Klem til deg fra meg.

      1. Nå er det litt mildere ute og litt varmere inne hos meg, ja de strømprisene er skremmende høye og nettleia er også blitt veldig høy nå.

        Huff regn om vinteren er ikke noe å hige etter blank hålke, har handlet inn litt og alle rester er spist her også. Jeg var hos øyenlegen i går det var også en dyr fornøyelse, men det er noe jeg må to ganger i året. Tannlegen skal jeg ikke til det må jeg prioritere bort for å kunne holde hodet over vann.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg