I dag så har jeg ikke gjort mye fornuftig.

 

 

 

Noe fornuftig har jeg da gjort å det er å gå meg en tur i byområdene, for jeg orket ikke så mye mer enn det. Jo jeg var oppe hos venninnen min og skravlet over en kopp kaffe, var også oppe og handlet for henne så hun fikk i hus litt til helgen.

 

På min tur så fant jeg ei flaske var og pantet ukens fangst av flasker som ble 33 kroner, ble ikke så veldig mye men jeg skal ikke klage for det er mange som har det verre så jeg skal ikke syte.

 

Hadde ikke ork å ta husarbeid i dag det skal jeg på søndag det å vaske klær, da skal jeg ikke skrive handleliste for jeg har bestemt meg for å ikke handle selv før neste uke ikke på denne mandagen. Har nok med det jeg har tror jeg da, blir for mye forbruk så jeg skal klare meg med en gang annen hver uke her etter.  Nei nå får jeg avslutte her  så jeg ikke skriver meg selv langt bort og ut på viddene haha.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Nei det er ikke alle dager og det har vært en tung dag i dag, så jeg fikk på meg skoene og kom meg ut på tur.

        Jeg skal nok kose meg i kveld med tv og blogglesing.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Nja litt men ikke helt der enda at jeg kan si at jeg har hatt en super dag når det gjelder angsten, men det går vel bedre etter hvert får jeg håpe.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg