I dag så har jeg ikke gjort annet enn å gå rundt meg selv.

 

 

 

Jeg våknet opp til sommer og sol igjen så nå er det tørt igjen, jaja sånn kan det gå. Kom også en melding fra en leser, at nå var billettene til Spania bestilt og skal nå på den første turen ut av landet siden 1994. Jeg reiser fra Gardermoen tidlig morgen den 26 november og er tilbake i dette kalde landet den 3 desember sent på kvelden, ja jeg skal faktisk feire bursdagen min der borte i solfylte Spania for jeg har bursdag den 3 desember.

 

Har også i dag vært oppe hos venninnen min og da gjorde vi som vi pleier og skravle over en kopp kaffe, så var jeg oppe og handlet for henne sånn at hun fikk litt varer i hus som hun trengte.

 

Så har jeg skrevet opp på kalenderen hvilken dag jeg skal reise, så nå er det bare å telle ned til den dagen kommer gleder meg noe så inni hampen for jeg har aldri vært så langt som til Spania.

 

Nå skal jeg slappe av og titte på tv, har spist selvfisket fisk som har blitt til fiskeburgere det var kjempegodt med ørret burger.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Så gøy med Spaniatur Aud Marit😍😃Gleder med med deg☺️26 november er ikke lenge til😊Koselig å dra med en leser😃

      1. Nei det er ikke så lenge til den 26 november, Har aldri vært i Spania. Jeg skal reise til en leser som bor i Spania, hun er fra Norge men bor i Spania.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Aha, så gøy😃Vært i Spania et par ganger, bare å glede seg☺️Da får du oppleve mye fint😊Blir spennende å lese om😊

      1. Ja jeg gleder meg. Det blir en opplevelse for livet, jeg skal skrive på bloggen fra turen og ta bilder. De bildene skal jeg ha som minner til jeg blir gammel kan jo bli flere turer etter hvert, må jo venne meg til å komme meg vekk fra det som for meg er trygt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Det høres herlig ut! Så godt at du får en ferietur👍 Og det å glede seg, og se fram til turen, er også en stor glede. Håper det blir helt supert🙂

      1. Jeg gleder meg som ett barn på julaften til denne turen, og jeg ser så fram til denne ferien og turen ja det er en stor glede.

        Den blir helt super for tenk på alle de opplevelsene, og ikke minst omgivelsene alt det er å se på.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Så fantastisk kjekt at du skal på tur til spania
      Tenker du får et kjempekjekt 😎
      Dette fortjener du 👍

      1. Jeg gleder meg til den turen til Spania, har aldri vært der og heller ikke vært så langt unna Norge. Ja det blir kjempekjekt og jeg skal nyte hver dag der nede med den familien jeg skal til.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det skal bli deilig og oppleve noe annet enn Norge, bare slappe av og kose meg med familien jeg skal til og sol og bading med mer. Gleder meg som ett barn på julaften som jeg pleier å si.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    5. Den største gleden man kan ha er å gjøre andre glad. Du har nok gledet denne leseren mange ganger, og nå er det bare å se frem til turen og møte leseren og få mange fine opplevelser i Spania. Er jo ikke så lenge til. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er ikke lenge til jeg skal reise, jeg gleder meg til å møte denne fine leseren og hennes familie. Hun gledet meg veldig mye med denne turen, og jeg håper jeg har gledet henne også med bloggen min. Ja det blir en opplevelse for livet har aldri vært så langt fra Norge, og det gleder jeg meg til.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg