I dag så har jeg gjort mer eller mindre ingenting haha.

 

 

 

Dette har vært min stilling mer eller mindre i hele dag, men hva gjør nå det forsømmer ingen andre enn meg selv sånn er det bare. Men når smertene er så store at du ikke orker å snu på hodet en gang, uten at smertene går fra hodet og helt ned i tærne. Og så har jeg vært så trøtt også for det var ett støyhelvete her i natt også, men jeg må vist bare tie og tåle selv om det ikke skal være slik så er det slik. Nå i dag tidlig så var jeg og la en klage til styret på dette bråket.

 

Så på bronsefinalen mellom Norge og Sverige klokken 04.00 og da hadde det vært stille i ca en time, det var en forrykende kamp fra de norske jentene det tok bronsen og det var veldig bra.

 

Etter den kampen så la jeg meg på sofaen og slappet av en stund, skulle ha vært på en lengre tur i dag men det satte smertene en stopper for.

 

Jo jeg har da skrevet handlelista til i morgen tidlig, skal i butikken til de åpner klokken 07.00 så jeg blir ferdig med det og ikke behøver å handle i kø og gå i kø inne på butikken det er noe som jeg ikke er glad i med eller uten pandemien.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg