I dag så har jeg gått meg en god tur, men uten strøm på telefonen så ble det lite bilder.

 

 

 

 

Ja i dag så tok jeg på meg sko og gikk meg en lang tur, det var veldig deilig for i dag var det en del skyer og på vei hjem ble det helt overskyet så det var ikke så varmt.

 

Gikk tom for strøm på telefonen så da jeg skulle ta den opp for å ta ett bilde, det ble det ikke noe av sånn kan det gå har vel skjedd med flere enn meg er jeg sikker på.

 

I kveld så så jeg på de norske jentene slå de tyske jentene med en kjempe god håndballkamp, det er bare ett skår i gleden og det er en skade på norske Vilde Ingstad en av  våre linjespillere for dette kan føre til mange måneder ute av spill hvis det er en korsbånd skade det hørte sånn ut på skriket hennes.

 

Nå skal jeg snart se siste øvelse i tikamp og vi har muligheten på gull til Rooth  for gutta, er mye å se på av sport nå om dagen det er deilig det også.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg