I dag så har det vært en sånn dag.

 

 

 

Ja i dag så har det vært en sånn dag at jeg faktisk har kjent på meg at jeg ikke duger til noen ting, ikke en gang til sagakrakk det er ingen god følelse har faktisk mange slike dager. Men det er ikke alltid jeg ønsker å innrømme det , i allefall ikke ovenfor meg selv så hvordan skal man da klare å innrømme det for hele verden. I dag så driter jeg i mine egne grenser på bloggen, for i dag så har jeg hatt en helt jævlig dag hvorfor veit jeg ikke har vel i grunnen noe med at jeg har bestemt meg for at nå skal nesten alt fram. Ja når en til og med begynte å gråte når en hørte at den vaksinen som de får mest av skal settes på vent, jeg vil ikke leve slik vi gjør nå men har jeg noe valg, nei det har jeg ikke men jeg skulle ønske at jeg kunne gjøre som jeg ville. Men her er det bare å smøre seg med tålmodighet ikke sant.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Det må være greit å ha slike følelser også. Alt er ikke bra og flott hele tiden, men det vil bli bedre igjen. I dag er det en drittdag, og det er helt i orden❤️

    2. Trasig med vaksinen som er satt på vent. Vi får bare pent smøre oss med tålmodighet. Men i går dro vi på butikken for helgen. Jeg fikk nesten sjokk her var folk virkelig flinke. Munnbind og passe avstand. Supert. Det gjorde opplevelsen bedre. Alle duger til noe, også du! Vi kan være flinke til å rose andre, og framsnakke andre. Men det vi gjør mot oss selv er å rakke oss selv ned.

      Fikk med meg 71 grader nord, men maken til syt og surhet i fra denne Adrian. Gjør det ikke lett for Fay. Ufyselig rute og tungt. Det nærmer seg snart finalen og jeg har Victor som favoritt. Vi får se. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er trasig med treg vaksinering. Var i butikken i dag å her er ikke alle like flinke, er faktisk skremmende å se i allefall når det gjelder smitte som er økende her.

        Ja vi må prøve å framsnakke framfor og baksnakke.

        Ja stakkars Fay som har Adrian på lag. Gleder meg til finalen holder også en knapp på Victor så vi får se.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg