I dag så har det blitt mye ut og inn her vært en del turer.

 

 

 

Ja i dag ble det en del turer på meg i mye vind det har blåst litt her i dag, men da har jeg klart å holde meg våken i hele dag. For etter en natt med bare fem minutters søvn så er det jo lurt å prøve å holde seg våken på dagen også, klart det fram til nå så da går det vel fram til jeg skal legge meg også.

Så har jeg sett på kampen mellom Danmark og Finland det var en fin kamp fram til det var bare fem minutter igjen til pause da faller den danske spilleren Christian Eriksen ned og det viser seg at det var veldig kritisk når de starter med hjerte og lungeredning det er bilder en ikke ønsker å se under en fotball kamp, de holdt på med det utfra det jeg syntes var en evighet. Det jeg syntes var litt skremmende var at utfra det jeg mener en evighet før de snudde han på ryggen og startet med HLR, var sikkert ikke det men det er jo de første minuttene som teller med alt sånn har da jeg lært og da venter man ikke i tre fire minutter før de starter det er jo min mening men jeg lært i røde kors hjelpekorps at vi måtte starte det med en gang.

 

I dag har jeg ikke orket å trene på noen annen måte enn å gå tur, det er jo mye trening i det også hvis du går i ett høyt tempo.

 

Var også oppe en tur hos venninnen min hun ringte meg og da er ikke jeg vanskelig å be, om det er å handle eller bare å sitte å skravle litt. Hun lurte på om jeg hadde lyst på kaffe og kjeks, og da var jeg kjapp til å få på meg sko og en tynn genser og kom meg opp til henne var også å handlet noen små tin for henne i dag også. Det er noe jeg gjør med glede for henne, og det er utrolig god å bare kunne sitte og skravle litt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg