I dag oppdaget jeg noe rart da jeg skulle inn og lese en blogg som jeg pleier hver dag.

 

 

 

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde tilgang til denne bloggen, se nedenfor hva jeg fikk beskjed om jeg skjønner ingenting hva dette går ut på.

 

Ingen tilgang Feilkode 1020

Du har ikke tilgang til strikkekjerring.blogg.no.

Områdeeieren kan ha angitt begrensninger som hindrer deg i å få tilgang til området. Kontakt områdeeieren for å få tilgang, eller prøv å laste inn siden på nytt.

Tilleggsinformasjon

Tilgangspolicyene for et område definerer hvilke besøk som er tillatt. Ditt nåværende besøk er ikke tillatt i henhold til disse retningslinjene.

Bare områdeeieren kan endre policyer for områdetilgang.

Jeg er områdeeieren

Ray ID: 

  1. Søk i brannmurhendelsesloggen Ekstern kobling etter Ray ID ovenfor.
  2. Undersøk og vurder detaljene i tilgangspolicyen.

Veiledning for feilsøking Ekstern kobling

Så da får jeg ikke lest denne bloggen mer er jo mange andre blogger å lese så det går jo greit, Ikke veit jeg hva som er skjedd men slik er det. Med det så lurer jeg på om det er flere som får denne beskjeden? Er første gangen jeg har fått opp denne beskjeden, er det noe galt jeg har gjort eller er det bare en feil ikke veit jeg.
Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.
Aud-Marit.
8 kommentarer
    1. Tror det må være en feil hos Blogger.
      Det samme skjer på min egen blogg. Jeg får ikke delt innlegget jeg skrev sist, for da kommer det opp samme melding som hos deg her.
      Du er nok ikke sperret. Det må være noe annet som er problemet, men jeg vet ikke hva det er.

      1. Ja det er hos deg jeg får denne beskjeden, da jeg skulle inn og lese din blogg at denne meldingen kom. Jeg får prøve igjen senere for jeg liker bloggen din veldig godt, så det er synd at det ble slik i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og påske.

        Klem fra meg til deg.

        1. Skjønner ikke hva det kan være.
          Fikk litt panikk for er redd for akkurat det at noen trodde jeg hadde sperret dem, men det har jeg ikke.
          Jeg får opp samme meldingen selv.
          Jeg må høre med Blogger om de vet hva det er.
          En riktig God Påske til deg også!

          1. Jeg spør sikkert dumt nå men det innlegget du prøver å dele er det det med eller om tannlegeturen, det er det som jeg hadde spesielt problemer med for jeg kom inn til deg nå som jeg pleier.

            Jeg ville bare gjøre deg oppmerksom på at det var noe som ikke var riktig, så ta det bare med ro alt er greit nå ser det ut til for min del.

            Ønsker deg og dine en riktig god påske.

            Klem fra meg til deg.

            1. Okei.
              Hos meg var det tannlegeturen, ja, mens det ser ut til at de andre virker som de skal.
              Tusen takk for beskjed. 🙂

            2. Ja det er vist bare det innlegget som jeg ikke kommer inn på, er bra at de andre er i orden jeg kommer innom i morgen også. Er ikke den som er flinkest til å legge igjen spor etter meg som å kommentere eller noe sånt jeg skal prøve å bli bedre på det, er litt redd for å skrive noe som oppfattes feil sånn er jeg laget bare.

              Bare koselig.

              Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg

Follow