I dag har jeg vært på tur, men fy å det blåste på formiddagen i dag.

 

 

 

I dag tidlig ble det en handle tur før frokosten, det måtte jeg for ellers så hadde det ikke blitt noen frokost. Så ble det en kopp kaffe og noe å bite i da jeg kom meg hjem igjen, det ble også lest en del blogger sammen med kaffen. Så gjorde jeg meg klar til tur og koke opp vann til kaffe er en risikosport, ja jeg klarte selvfølgelig og brenne meg noe helt sinnssykt på håndbaken. Først på plata og så når jeg skulle helle det kokende vannet over på termosen, så ble det å holde hånda under lunkent vann til avkjøling det var ikke mye godt det heller og det ble store blemmer av det. Ja sånn kan det gå når man er uoppmerksom, men som det sies så skjer de fleste ulykker i hjemmet dette var faktisk slurv som gjorde at jeg fikk brent meg sånn kan det gå.

 

Men jeg kom meg på tur hadde med meg to kopper en til kaffe og en til rett i koppen suppe, hadde med meg to slike supper så jeg trengte faktisk ikke tenke på middag i dag den spiste jeg på tur. Tok meg en enkel salat da jeg kom hjem, trengte ikke mer enn det.

 

Å den hånda jeg fikk kokende vann over er fortsatt veldig vond men det går vel over igjen, men hvis jeg steller skaden godt så kanskje den varer lengre er ikke noe jeg ønsker sånn er det bare.

 

Nå skal jeg se litt på tv før jeg finner senga, skal på kurs på mestringssenteret i morgen en slik uttrykksgruppe gleder meg faktisk. Skal gå dit i morgen i stede for på onsdag denne uka, over påske skal jeg være der to ganger i uka pluss en time på fredag for da skal jeg også på medisinsk yoga det gleder jeg meg til.

 

Lag dere en fin kveld og en god natt når den tiden kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det er veldig synd og faktisk litt flaut hastverk er lastverk og det er da skader kan skje ja ja sånn er det bare, ja jeg gleder meg masse til i morgen og uka etter påske ikke så veldig til påske da men ellers bra.

        Ønsker deg en god kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg

    1. Så kjedelig! Godt du pleiet skaden bra, så går det forhåpentligvis raskt over ❤ Håper hånden blir fort bra igjen, klem ❤

      1. Ja veldig kjedelig og veldig vondt i dag også, måtte jo gjøre det som skal gjøres ved brannskader sånn at jeg slapp sår og altfor store blemmer. Jeg håper det er bedre snart for dette er ikke noe godt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg