I dag har jeg vært på medisinsk yoga, men så var den kroppen min da.

 

 

 

Dagen startet med å spise min frokost kjøleskapsgrøt med bær, den er kjempegod og i dag ble det til og med granateple på den også for det fikk jeg av en nabo for de likte det ikke jeg syntes det var kjempegodt men det er ikke noe jeg kommer til å kjøpe så veldig ofte for det er for dyrt for meg.

 

Så ble det en del blogger å lese sånn at jeg holder meg oppdater på dem jeg følger fast og litt sånn nå og da, med de nå og da så leser jeg flere innlegg ett og ett slik at de får litt flere sidevisninger denne dagen. Så var det bare å komme seg i fillene og komme seg av gårde til mestringssenteret, i dag er det fredag og da er det medisinsk yoga som er noe av det lureste jeg har meldt meg på. Finne balanse og verdifulle avspennings øvelser, men i dag så spilte ikke kroppen min på lag med meg så det ble å gjøre alle øvelsene sittende på en stol for å ligge på en tynn madrass på gulvet var ikke aktuelt for min rygg. Nei kroppen var stiv og ryggen vond ja litt for vond til de øvelsene på gulv, men alle øvelsene kan gjøres sittende på en stol og det er fint for min del for da kan jeg få vært med og jeg kan få gjort dem hjemme også og det er fint.

 

Så var det bare og komme seg hjem for det så ut til å bli uvær, og det ble det takk gud for at det bare ble noen kraftige regn byger. For det trenger vi her på Østlandet for her er det så tørt at det er så stor skog og lyng/gress brann fare, de fra brannvesenet ber jo folk la engangsgrillen bli igjen hjemme og at en liten sigarettsneip er fullstendig krise hvis den ikke er slukket helt og holden for da kan disse to tingene virkelig starte en stor skog og gress brann så vi trenger mye regn.

 

Da jeg nesten hadde kommet meg hjem så ringte venninnen min ikke den samme som jeg handler for, hun ønsket at jeg skulle komme bort en tur men det kunne jeg ikke for før jeg gikk på yogaen så ringte venninnen min som jeg pleier og handle for. Vi to ble enig om at jeg skulle komme opp etter at jeg var ferdig med yogaen, for hun trengte noe i butikken og ønsket å ha noen å skravle med og det trengte jeg også.

 

Dette ble litt rotete men det får bare gå, hun som ringte meg på vei hjem er ei gammel venninne av meg fra barndommen har ikke prata med henne på 17 år  så jeg føler at jeg ikke kjenner henne lenger.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Så godt at noen du ikke har snakket med på lenge ringte! Ring tilbake en av de første dagene, kanskje be med på en av turene dine? Skjønner at dere har mistet kontakten, men den kan dere plukke opp. Går dere tur er det ikke så farlig skulle kontakten ikke være der, endre ruten og turen blir litt kortere. Eller bare stikk innom henne slik hun inviterte til og se om dere kan plukke opp kontakten. Kan ha vært et stort steg for henne å kontakte deg, på samme måte som det utfordrer deg å åpne deg for “nye” mennesker. God natt, klem ❤️

      1. Ja det var det synd at jeg ikke hadde tid i går, skal ringe henne opp igjen om noen dager sånn at vi kan gå tur sammen og ta opp igjen kontakten så får vi ta det derfra. Det er nok noe jeg får jobbe med meg selv, jeg kan jo ringe henne når jeg ikke har så mye på timeplanen og se om det er interesse på å være med på tur jeg er veldig motivert på å oppta kontakten. Ja det kan det ha vært, for meg er det litt vanskelig tro meg.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hadde vel vært fint å tatt opp kontakten med henne? Ha en fin dag, håper formen er bedre, klem fra tove

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg