I dag har jeg vært på langtur, på vei hjem var jeg innom butikken og handlet litt til helgen.

 

 

 

I dag så har jeg vært på en lang tur, gikk helt uten mål å mening  er fortsatt litt sliten i hodet fra i går. I går var jeg hos psykologen og var så tom i hodet at noe ble glemt å skrevet inn i innlegget, ja noen  små ord ble ute glemt å det var det ei som tok meg på i dag jeg hadde glemt å skrive at jeg betalte halvparten resten fikk jeg faktura på da leter du etter noe å ta folk på slik at de kan kalle meg en løgner i en kommentar som ikke blir postet her inne.

 

Ja da skal jeg tilbake til det innlegget skulle handle om, jeg har vært på lang tur fem timers lang tur. Det kan vel kalles en lang tur håper jeg, bilder ble ikke tatt så flink er jeg til å huske at en må bevise at en har vært på tur.

 

Jeg handlet på vei hjem igjen, så jeg vil med det takke tre av mine lesere som var veldig snille å vipset noen kroner for meg veldig mye. Så jeg handlet meg litt til helgen som brød og pålegg og litt til, skal ikke nevne alt jeg handlet.

 

Nå sitter jeg og ser på hopprenn.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Hei 😊 Moren min sa en gang for lenge siden til meg at «det er dyrt å være fattig». Og jeg skjønner hva hun mente. Når ting er på tilbud så har du kanskje ikke råd til å kjøpe den tingen akkurat da. Du må vente … og når du endelig har råd så er ikke tingen på tilbud lenger. Eller at man aldri har råd til å handle inn ekstra av noe mens det er på tilbud. I dag har jeg middels god råd og kan handle inn ekstra med kaffe, vaskepulver, fiskegrateng osv osv, når tingene er på tilbud. Da tenker jeg ofte på den gangen jeg hadde dårlig råd og var litt småmisunnelig på dem som kunne handle i veinpå tilbudene.
      Ønsker deg en fin helg!

    2. Så fint at du fikk handlet litt 😊
      Venner er vi ikkje, men eg leser bloggen din og har vippset til deg noen ganger når eg har hatt anledning til det, det er deg så absolutt vel fortjent😊 God helg😊

      1. Det var ikke slik jeg mente det, jeg takker for det, dere som gjør det er jo bare så gode. Hvordan skal jeg få gjort igjen, du er jo bare god.
        ønsker deg og dine en riktig god helg.

        Klem fra meg til deg.

    3. Godt at vi var flere som vipset noen kroner slik at helgen kunne bli bra! Da kan du slappe av etter en lang tur og mye sport. Moro med gull og sølv i dag. Håper du får sove godt i natt. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg skal slappe av foran tvn se på gullrekka på NRK, Kjempe moro med gull og sølv.

        Jeg håper også på en god natts søvn i natt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    4. Hei.
      Bra at noen vippset til deg.
      Det er ikke bra at du ikke har penger til mat o.l.
      Det er mange som har økonomisk problemer,og mange grunner til det.
      Ser lange køer her i byen der de deler ut gratis mat. Mat med dårlig dato fra butikker. Det er bra for ellers hadde maten blitt kastet. Du får ha en fin dag.
      Klem fra mæ

      1. Ja det er mange som sliter nå om dagen, her så selger de dato varer til halv pris i butikkene. Ja det var godt nå har jeg akkurat sittet med frokosten.

        Ønsker deg en riktig god dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg