I dag har jeg vært mye ute, men fyrs som det regner.

 

 

 

 

Ja i dag har jeg ikke brydd meg om noen ting jeg har vært ute på tur, var også oppe hos venninnen min på kaffe og kromkaker som hun hadde laget i dag det var helt nydelig. Var også oppe og handlet for henne, ja det er noe jeg gjør med glede for jeg blir alltid så glad når jeg gjør nytte for meg.

 

Så gikk jeg til skogs og der ble jeg en god stund, for da jeg kom ned igjen til veien som var fin å gå da jeg gikk ut, da jeg skulle hjem så var det blank hålke og det regnet som bare det ja det spruttet i bakken. Så nå skal det bli moro når det skal fryse på igjen ja for her i byen veit de vist ikke at de må strø, eller kanskje de veit det men de har ikke råd til å strø og gatelysene er jo skrudd av også så det er ikke enkelt å se at det er glatt før du har dratt på tryne med ett smell. Det kan jeg faktisk skrive under på at det ikke var enkelt å se, for jeg gikk på bakhodet og på tryne to ganger så gå forsiktig folkens og ikke minst kjør forsiktig så dere kommer vel fram.

 

I morgen er det siste dagen dette året men ting blir vel helt likt neste år som det har vært i år hvis ikke verre, jeg håpte på at det skulle bli bedre men den har jeg ikke stor tro på for å si det sånn.

 

Lag dere en fin kveld og ikke minst god natt når den tiden kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

5 kommentarer
      1. Ja det er kjempe skummelt og glatt både for kjørende og gående. Jeg fikk meg en kul i bakhodet og vond rygg ja og en kul i panna men det går da over igjen det da, bare vondt i kneet også det er blått og hovent men ingen fare.

        Dagen blir nok fin den hvis denne solen holder seg ut dagen.

        Ønsker deg en kjempefin dag og ett godt nytt år.

        Klem fra meg til deg.

          1. Det har jeg gjort etter en tur på glattisen for jeg måtte en liten tur ut i dag også, jeg brukte en erte pose som jeg hadde i fryseren og den gjorde nytta si to ganger først som hevelses senker og så tilbehør til middag.

            Ønsker deg en kjempefin nyttårskveld og ja godt nytt år.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg