I dag har jeg tatt livet med ro, skrevet handleliste det er nesten det eneste også.

 

 

 

I dag har jeg for det meste holdt hviledagen hellig, har bare gjort klar sekkene mine med pant som jeg skal ha med meg når jeg skal handle i morgen tidlig. Ja så har jeg så klart skrevet handlelisten over det jeg trenger i morgen Veit jo ikke hva alt jeg trenger koster men det skal ikke overskride 300 kroner sånn er det bare, for det er ukebudsjetter til mat sånn er det og slik blir det.

 

Og så har jeg sittet og sett på tv mye av dagen, i kveld så har jeg sett to fotball kamper fra damenes em som går av stabelen i England. I morgen skal våre damer spille mot England, håper så inderlig at Norge trekker det lengste strået og vinner den kampen.

 

Lag dere en kjempefin kveld og natt når den tiden kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg