I dag har jeg tatt dagen med ro, men det har ikke tankene gjort.

 

 

 

Ja i dag har jeg tatt dagen med ro, bare vært ute en kort tur bare for å få luftet hodet litt for der har det vært mange tanker. Har tenkt litt på hvordan det nye året blir, jeg kom til en eneste konklusjon og det var at det kommer til å bli som alle andre dager har vært. Tror ikke noe blir bedre enn det har vært på noen plan, sånn som landet vårt er blitt og til den avgrunnen de fortsetter å styre det denne regjeringen vi har i dag. Køene på matsentralene rundt om i landet. Og så har denne regjeringen tenkt å minske deres mulighet til å kunne nå ut til de som trenger det som aller mest, hva tenker de med sier jeg bare vi som har minst kommer til å få enda mindre bare for at de rikeste skal bli enda rikere. Ja så det er de som er rikest og har mest som er vanlig folk i regjeringens øyne vi som har minst er bare en belastning i samfunnet, ja det er faktisk slik jeg og sikkert mange med meg om det utsagnet er det slik at vi aldri skal ha litt mer så vi kanskje kunne klare oss akkurat til neste trygdeutbetaling men nei da de tar fra dem som har minst og gir til dem som har mest. Misforstå meg riktig jeg skal nok klare meg på sett og vis for jeg har bare meg selv og tenke på, ja når det gjelder mat på bordet og slikt og ikke har små barn som trenger mat til faste tider det hadde aldri gått for å si det sånn ikke mer om det nå. Nå tenkte jeg ikke på meg men alle de andre som har det dårligere enn meg for det er det mange som har.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Dette blogginnlegget synes jeg var fint skrevet og jeg er enig i alt. Statsministeren som selv sitter svært godt i det økonomisk forstår ikke hvor vanskelig mange har det.

      Ha en så fin kveld som mulig.

      1. Syntes det var på sin plass med ett slikt innlegg nå om dagen slik alt har blitt, ja og han statsministeren sitter veldig godt i det og kan faktisk ikke sette seg inn i det som utspiller seg på den andre siden ja de som ikke har råd til å sette mat på bordet til alle i familien uten hjelp.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Et perfekt innlegg, ja – sånn er det – jeg forstår ikke åssen de tenker! Antagelig tenker de ikke – de har null peiling på åssen vi har det – og de har ingen evne eller lyst til å finne det ut heller tydeligvis.

      1. Takk for at du syntes det, ja det er sånn det er. Jeg tror ikke de har evnen til å tenke eller så sitter de på det de tenker med, for det eneste han sier er jo at det er krig i Europa ja det veit vi alle. Og de skrur opp prisene på alt som er, både på vår strøm og på maten som vi alle trenger så tenke gjør de ikke. Hva er det neste de skrur opp prisene på blir spennende å se hva som er det neste trekket deres.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg