I dag har jeg ladet opp meg selv, tatt dagen med ro.

 

 

 

Ja det ble ikke lange turen i dag det orket jeg rett og slett ikke, leddene er vonde når det er væromslag som nå for nå regner det så jeg har heller hvilt mye hjemme.

 

Jeg har da skrevet ukens handleliste og den er det ikke mye på, så denne uken blir billig og det er godt for da slipper jeg og hele tiden snu hver krone for å se om jeg har mulighet til å hente medisinene mine som jeg trenger daglig.

 

Så har jeg sett på tv og følger med så ikke torden været kommer hit enda, for når det kommer så er det bare å ha gjort unna middagen min.

 

Så nå skal jeg ta livet med ro og ikke gjøre store anstrengelser, for det orker ikke kroppen i dag så her blir det tv titting.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

3 kommentarer
    1. Ja kroppen merker godt væromslag. Medisiner du må gå på daglig, skal du få dekket – på én eller annen måte. Er i samme situasjon selv.

      1. Ja det merkes godt væromslaget. Jeg søkte om å få dem dekket men jeg hadde noen få kroner for mye i trygd til å få det, men skal prøve å søke om det igjen nå og se om jeg får det dekket nå som jeg har uføretrygd jeg søkte sist før jeg hadde fått uføretrygd. Takk for tipset skal gjøre det på mandag i allefall snakke med forvalteren min, det er hun som sitter med all inntekt og utgift så de får tallene riktig.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg