I dag har jeg kjøpt meg ett lite kunstig juletre med lys.

 

 

 

Ja du leste riktig jeg har kjøpt meg ett lite juletre med lys de er batteri drevne lys på treet, som jeg gleder meg å pynte juletreet og med andre lys rundt omkring i leiligheten alt lys jeg har er batteridrevne i alle fall nesten alle.

 

Gleder meg faktisk veldig til jul nå, så dette blir koselig skal til og med pynte meg selv også med det jeg hadde på meg til min sønns konfirmasjon. Jeg kjøpte mye lys som går på batteri for å ikke bruke så veldig mye strøm, har jo de siste månedene bruk litt mye strøm ha ha jeg har faktisk fått tre hundre kroner i strømregning. Hun på nav mente jeg hadde brukt lite strøm etter strømregningene å bedømme, jeg mener jeg har brukt for mye vi ser på det forskjellig.

 

Nå om en halvtime skal jeg se på håndball, det er Norge som skal spille mot Nederland de Norske jentene er jo gode nok til å slå dem. Så er det bare å følge med hvordan dette går.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Jeg har satt i batterier i mye lys som jeg heller ikke har brukt på lenge, så har jeg kjøpt noen nye talglys som går på batteri da behøver en ikke være redd for å sovne fra dem som jeg har en tendens til. Ja nå blir det jul i huset her også.

        Var en uendelig spennende kamp men Norge dro i land seieren.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Det er så godt å lese at du også gleder deg til jul nå, og pynter litt rundt deg 🙂
      Jeg har også sett håndball, de norske jentene er virkelig gode, håper det fortsetter slik🙂
      Før håndballkampen så jeg Molde spille uavgjort met Rapid Wien, så de gikk videre👍 En spennende kamp som endte bra⚽️💙

      1. Ja det er godt det å kunne pynte og kose seg litt ekstra til jul.

        Jeg så på håndball glemte helt fotballen i går, det var en spennende kamp i går og de klarte det.

        Klem fra meg til deg.

    2. Koselig å komme innpå her og lese at du har kjøpt deg et lite juletre og fått litt stemning. Lys er viktig i den mørkeste årstiden og skape hygge selv om man er alene. Har også oppe treet og pyntet er den også. I år kjenner jeg på at jeg gleder meg. I fjor var jeg i kjelleren og deprimert.

      Skal styre litt i dag med å ordne deig til det som skal kjevles ut, og i gang med å lage Troika sjokoladebiter. Blir nok bra det med. Skal til venninnen min i neste uke og levere julegavene. Må ikke glemme å ringe tannlegen de har oppdaget en betennelse som ikke er tannkjøttbetennelse og det skal de finne ut av. Sukk, da blir det bedøvelse. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det ble jammen koselig og god stemning, jeg gleder meg faktisk til jul.

        Jeg veit hvordan det er å gå i kjelleren med depresjon, den har jeg hilst på mang en gang.

        Ja det er noe styr dette med baking og lage godteri, jeg kjøper det.

        Håper du har husket å ringt tannlegen din så du får orden på betennelsen å får bukt med den.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg