I dag har jeg ikke gjort stort, og nå som kvelden er her kommer også tankene.

 

 

 

Dagen startet med en kjapp handletur så jeg fikk i hus det jeg trengte denne uken, jaja det er jo påske men må en ha så ekstra fine middager nei ikke her i huset her blir det vanlig middag om det så er pannekaker eller suppe. Nei her blir ikke påsken dyrere enn en helt vanlig uke, her skal det heller spares for man kan ikke bli annet enn mett er ikke det det  som er hensikten ved å spise.

 

Her skal det leves som normalt for dette er en høytid som for meg bare er noen ekstra fridager for dem som jobber, ikke er jeg glad i lammelår eller lammesteik så her blir det ikke det heller og gult er en farge som jeg ikke er noe spesielt glad i bare på himmelen som sol, måne og stjerner ellers så er det samme for meg.

 

Blir jo tid til noen fine turer og kanskje å gå på besøk, noe som jeg faktisk har planer om ja takk begge deler.

 

Ja så er det disse dumme tankene som ikke alltid er enkle og samarbeide med, men sånn er det vel bare skal jo ikke klandre de tankene men når de blir så realistiske så er det vanskelig.

 

Nei nå skal jeg ikke syte og dvele ved noe jeg ikke får gjort noe med.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Du syter og dveler ikke, og det er noe du kan få gjort noe med. Med det mener jeg at hvis vi ikke kan snakke om ting så vil det gjerne bli verre, åpenhet vil kunne hjelpe mer. Jeg vet ikke hva som blir riktig for deg, men gjør det som du føler er riktig for deg, også på din egen blogg. Du skal aldri unnskylde deg for oss, for de som vil deg vel vil at du skal gjøre ting som hjelper. Du er en viktig person! Du bidrar med innsikt og kunnskap! Du betyr noe! God klem inn i natten ❤️

      1. Noen ganger tar jeg meg i det at jeg syter etter min menig da, jeg prøver alltid og være ærlig og åpen om ting som gjør at jeg ikke har det greit på bloggen og i livet ellers.

        Så da skal jeg fortsette med det jeg gjør på bloggen, takker for støtten og jeg vil takke for at dere lesere er her.

        Natten har vært bra, i dag har jeg vært på mestringssenteret.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja pannekaker er kjempegodt, kan spise det som nattmat også vel som lunsj og middag.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg