I dag har jeg ikke gjort så mye.

Reklame | Outnorth.

 

 

Det ble en kort tur i dag selv om det var pent vær men det var veldig kaldt, gikk opp til venninnen min tok en kaffe kopp eller to sammen med henne. Hun var veldig forskjøla og snufsete i dag, får ikke håper hun har pådratt seg noe for da kan jeg også få det.

 

Var også å handlet for henne for helgen, så gikk jeg hjem igjen for jeg er minst mulig blant folk i denne tiden.

 

Nå i kveld så har jeg sett at Sverige slo Frankrike å kom til finalen av håndball VM og så går Danmark av gårde å slo Spania så nå blir det Danmark mot Sverige i Den finalen, deilig at det er to skandinaviske land som skal spille finalen klokken 17.30 på søndag den skal jeg også se og så skal jeg se bronsefinalen mellom Spania og Frankrike klokken 14.30 på søndag.

 

Klikk, klikken her gir meg ca 1 krone pr. klikk.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

Dale of Norway Valle Women’s Jacket Dame langermede trøyer Blå L//Bergans Down Kids Jacket Barn dunjakker varmefôrede Grønn 104//Komperdell Ice Hunter Vario turskøyter 98/155

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg