I dag har jeg ikke gjort så mye tror jeg da.

 

 

 

Nei jeg tror ikke jeg har gjort så mye i dag, men jeg kan jo skrive det som jeg har foretatt meg i dag. Det startet med at jeg ikke hadde fått sove i ett minutt så da klokken ble 04.30 så sto jeg opp for da hadde jeg ligget å vridd meg i sengen fra klokken var 00.30, da var det ikke noen vits i å prøve å sove.

 

Så blogg dagen min startet klokken 02.30 , og da klokken var 12.00 så ringte venninnen min og ønsket at jeg skulle komme opp en tur til henne. Hun trengte noe i butikken selvfølgelig gjorde jeg det hadde ikke så mye annet å gjøre, da jeg gikk fra henne igjen  så gikk jeg på yoga trening ble ikke mer enn ti minutter trening på meg for jeg sovnet jeg, noe så flaut men slik ble det bare.

 

Da jeg kom meg hjem så støvsugde jeg hele leiligheten før jeg vasket, vasket opp oppvasken sånn at jeg var ferdig med det for første gang denne uken.

 

Har jo spist middag i dag også laget meg sprøstekt makrell fisk er det beste jeg veit, i morgen skal jeg ha lapskaus som lages av rester er godt og få utnyttet alt her blir det ikke kastet mat i det hele tatt.

 

Nå skal jeg se litt på tv må jo få med meg noe av det som går der ser akkurat nå på tv 2, veit ikke hva som begynner der men jeg får få med meg litt da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg