I dag har jeg helt glemt å oppdatere blogge.

 

 

 

 

Har da vært på tur og en liten tur oppe hos venninnen min så hun fikk handlet inn det hun trengte for dagen, så gikk jeg hjem for å male og da glemmer jeg tid og sted.

 

Det er så godt å bare flykte inn i andre tanker enn dem jeg hadde før jeg satte meg ned med farger og pensel og ett hvitt lerret, for de tankene ville jeg flykte fra ja enkelte kommentarer kan såre men den gleden skal ikke en person få jeg kommer til å fortsette som jeg pleier for det vil irritere den personen bak ett navn som er anonym så da bryr jeg meg ikke.

 

Nå skal jeg snart finne senga her i huset for jeg er faktisk så sliten at jeg må avslutte her før jeg sovner.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Godt at det gikk bra på mammografien og at du traff en nabo som hjalp deg slik at du kom deg hjem. Prøvde å kommentere hos deg i går men det ble krøll som av og til skjer. Håper det går greit i dag. Var hos frisør i går for klipp og dyrt nok. Selvfølgelig hadde de munnbind på, men det gikk veldig greit da jeg sa i fra at jeg hører dårlig. En ny variant er dukket opp, og man får kjøpe seg noen test som man kan ta hjemme. Kan aldri vite. Bruker munnbind er jeg på butikken.
      Ønsker deg en fin lørdag og klem til deg fra meg.

      1. Det gikk kjempefint, ja det var godt at jeg traff henne ellers så hadde det blitt en lang tur hjem. Synd at det skal være krøll og vanskelig å kommentere noen ganger, jeg veit ikke hva som gjør det for da hadde jeg ordnet det med en gang.

        Ja det er dyrt alt her i landet nå, så frisør det lar jeg være jeg klipper meg selv jeg så det bruker jeg ikke penger på.

        Ja det er mye smitte igjen oppe hos dere det kommer vel ned igjen hit også etter hvert, får ikke håpe det blir så ille som det har vært.

        Sånne hjemme tester har jeg ikke råd til så jeg får bare håpe jeg slipper å kjøpe noe slikt, er så lite smitte her jeg bor så jeg bruker ikke munnbind nå om dagen.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg