I dag har jeg hatt det bedre men ikke helt bra.

 

 

 

Har gått en del lange fine turer i kald frisk høst luft og vi har kost oss noe veldig, for det å komme seg ut i frisk luft ettermiddagsturen så tok jeg med meg termos med kaffe og brødskive pakke og koste meg på den fine plassen som jeg brukte som badeplass i sommer. Det er utrolig koselig der langs lågen bedre kjent som Numedalslågen, satt og nøyt naturen og så på lysbilde men jeg fikk aldri somlet meg til å ta noen bilder som vanlig. Sånn er det med meg, fine foto motiver men får aldri surra meg til å ta bilder.

 

Jeg må jo sette på alarmen når jeg er ute så jeg må ta opp mobilen for da kan det jo hende at jeg får surra meg til å få tatt noen nye bilder til bloggen jeg også.

 

 

 

Dette er bilder jeg tok i sommer, det siste er tatt en sein sommer kveld under jazz festivalen i fjor sommer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg