I dag har jeg fisket å plukket blåbær.

 

 

 

 

I dag ble det mye ute for det var så fint vær, har plukket blåbær som jeg har laget syltetøy som jeg har satt ned i boden min så har jeg det i boks. Så ble det noen ørret som jeg har laget fiskekaker av og lagt i fryseren, det er mye billigere enn å kjøpe det i butikken. Og så er det en ro og sitte å se utover stille vann og drømme seg bort i finværet, jeg finner også en indre ro av og sitte slik å se utover vannet.

 

Nå sitter jeg og ser på tv og jeg leverte en lottolapp til 40 kroner i dag og vant 240 så det ble jo en gevinst på 200 kroner, for meg er det en stor gevinst for 200 kr er mye penger for min del.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

27 kommentarer
    1. Penger penger penger penger,tigg,tigg,tigg,tigg!! Du skriver faen ikke om noe annet. I tillegg gjør du deg selv dummere enn du er her på din blogg enn hva du er i virkeligheten. Trur du er en jævla grolpeis,som har atskillelig mye mer penger enn du gir utrykk for her på DIN blogg! Skjerp deg!

        1. Whatever…du og på lik linje med de aller fleste er klinkende klar over dette! Bare og bla seg nedover det,ikke akkurat rakettforskning. Bunnytrash!

    2. Flott at du fikk både fisk og fant blåbær! Gratulerer med premie. Jeg vant 50 kr i Lotto og 100 i Vikinglotto.

      Koselig besøk i går, og dagen gikk altfor fort. I morgen en ny uke og nye muligheter. Neste gang du får sånne stygge meldinger bør du slette og blokkere vedkommende.😡
      Klem til deg fra meg. ❤️

      1. Ja det var godt å få fisk og nå har jeg både syltetøy og saft av bringebær og blåbær. Gratulere med premiene til deg også, ja jeg ble veldig glad for premien min og veldig glad på dine vegne også.

        Så fint at du hadde en fin dag i går med koselig besøk, dagen går fort i koselig lag. I morgen starter en ny dag og uke med nye muligheter.

        Jeg kan jo slette dem men jeg veit ikke hvordan jeg blokkerer vedkommende.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Forstår ikke hva som var tigging på innlegget ditt, økonomien er en del av hverdagen din, kjekt med gevinst😘

      1. Nei det gjorde ikke jeg heller var da bare om at jeg hadde fått fisk og funnet blåbær og hva jeg hadde laget av det, ja økonomi eller manglende sådan er jo en stor del av min hverdag. Gjett om jeg ble glad da jeg vant noen kroner på lotto, for som oftest er det 40 kroner tapt men nå ble det gevinst. Kanskje det var det hun mente var tigging denne gangen ikke veit jeg.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg leverte et system spill med 8 tall og det koster 40 kroner og da vant jeg 240 kroner det var i alle fall det som sto på tippekortet når det var ferdig, tror du jeg juger eller det står der enda så du får ha dine tanker om ting.

      2. En rekke koster vel kr 5 og krysser du av 8 rekker så skulle det bli 40 kroner , 10 rekker som er på en kupong er 50 kr. Og system som hun skriver hun tipper det stemmer også. Så du bør kanskje følge mere med på hvilke alternativer det går an å tippe før du lurer på dette ??

    4. Hva er det enkelte får seg til å skrive, bare for å være motbydelig. Det er ikke noe å bry seg om, det er de som skriver noe slik som tydeligvis har problemer.
      Ha en fin kveld!😀

      1. Ja det har vært mye sånne kommentarer opp i gjennom, du sier noe der at det er de som skriver slik som har problemer. Nei jeg skal ikke bry meg, poster kommentaren uten at jeg svarer dem.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    5. En rekke koster vel kr 5 og krysser du av 8 rekker så skulle det bli 40 kroner , 10 rekker som er på en kupong er 50 kr. Og system som hun skriver hun tipper det stemmer også. Så du bør kanskje følge mere med på hvilke alternativer det går an å tippe før du lurer på dette ??

    6. En rekke koster vel kr 5 og krysser du av 8 rekker så skulle det bli 40 kroner , 10 rekker som er på en kupong er 50 kr. Og system som hun skriver hun tipper det stemmer også. Så du bør kanskje følge mere med på hvilke alternativer det går an å tippe før du lurer på dette ??

    7. Hei mitt svar var til Lurer
      Kom visst mange ganger ,virket som det ikke ble postet. Så var ikke meningen å spamme siden din meg mange like meldinger, sorry

      1. Det gjør da ingen verdens ting, det var litt tull med det å få kommentert og for meg svart på kommentarer i går. Kanskje hun nå forstår at det finnes mer en en lottolapp på Norsk tipping haha.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    8. Lurer på om “Bente” kjenner deg siden hun kan skrive så bastant at du er annerledes på blogg enn i virkeligheten? 😳

      Bare lurer, og det er bra du slapp kommentaren igjennom så vi ser hva du mottar av det slaget.

      Er vel ingen som tvinges til å gi deg noe så vidt jeg kan lese av det du skriver.

      På din blogg kan du nemlig dele akkurat det du selv ønsker. 🥰

      1. Jeg kan ikke si at jeg kjenner henne for i min omgangskrets så er det ingen med det navnet, kjenner ingen Bente så vit jeg veit i alle fall ikke som kjenner meg på privaten.

        Ikke rart at man lurer for det gjorde jeg også men jeg kjenner ikke den dama, jeg fant ut at det var lurt å slippe den igjennom så dere fikk se hva som kommer av den slags kommentarer.

        Jeg har ikke tvunget noen til noen ting, men nå veit jeg nesten ikke om jeg tørr og dele noe som har med penger å gjøre ikke en gang at jeg har funnet flasker en gang lenger.

        Jeg veit at jeg kan dele alt jeg ønsker selv, men skal være forsiktig med det økonomiske fra nå av.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. Du sier noe der det skal jeg huske på, så nå har jeg glemt det men kommer det flere slike kommentarer av denne karakter eller verre så bare godkjenner jeg dem uten svar.

    9. Gratulerer med gevinst, det er flott å få inn noen ekstra penger! Nett-trolla får du blåse en lang marsj i – jeg ville ikke svart engang. klem <3

      1. Takk for det, ja det er fint å få inn litt ekstra kroner.

        Jeg fant ut at de krevde ett svar, fra nå skal jeg bare poste kommentaren uten svar.

        Klem fra meg til deg.

    10. Heier på deg Aud-Marit!🤗
      Slike kommentarer fortjener du ikke og det er bra du lar dem stå. 👍🏻

      1. Takk for det.

        Jeg kommentarfeltet sånn at jeg må godkjenne kommentarene som kommer, og fra og med den dagen denne kommentaren kom så følte jeg det var riktig og godkjenne den slik at alle dere som leser bloggen min fikk se hva jeg får inn av slike kommentarer. Og framover nå så blir alle slike kommentarer godkjent, for å sitte alene med slike troll som dette det orker jeg ikke lenger de skal ikke klare å skremme meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg