I dag har jeg brukt tiden min på tur.

 

 

 

I dag så har jeg brukt på tur og vært oppe hos venninna mi og hjulpet henne med noen enkle ting for meg men vanskelig for henne, gikk i butikken for henne. Så ellers så har jeg brukt tiden min på meg selv, gikk en lengre tur og fant noen tomflasker så gikk jeg hjem. Når jeg kom hjem så hadde jeg fått ett hente lapp fra posten, jeg åpnet det og det var et rekomandert brev hjelpes meg tenkte jeg for det sto ingen avsender. Det var nøklene til leiligheten som vaktselskapet som samarbeider med det selskapet som alarmen min er fra, etter oppsigelsen av den alarmen så måtte de sende nøklene tilbake og ettersom jeg har system nøkler så sendte de dem rekomandert  til meg og de hadde betalt alt. Godt er det for det kostet 495 kroner hvis jeg måttet betalt selv, nå står det bare igjen at de kommer og tar ned alarmen det skal bli godt.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det er vist veldig dyrt å sende rekommandert nå ja, jeg er også glad for å slippe det jeg også de sendte det og betalte det for de har ikke lov og makulere system nøkler. Nå i slutten av november går oppsigelses tiden min ut, de var jo så dyre å ha alarm fra også de tar det ned i desember en gang jeg kommer til å si at de kan komme etter 4 desember. Godt å slippe den utgiften fra desember gud det blir godt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Må si det er dyrt å sende rekommandert, men godt at det ikke var du som skulle betale. Da kommer de nok snart å henter.
      Godt å slippe en ekstra utgift.
      Nå er det helg og ønsker deg en god helg.

      1. Ja det var godt at jeg slapp og betale for å få nøklene mine, det er grunnet at det er system nøkler hadde det ikke vært det så hadde jeg måttet betale for å få dem tilsendt kunne ikke hente dem selv enda det tar 5 minutter å gå bort til de som hadde nøklene. Ja det er godt de henter den alarmen og hele systemet rundt, og godt å snart slippe den ekstra utgiften.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg