I dag har jeg bare gjort ubetydelige ting.

 

 

 

 

I dag føler jeg at jeg ikke har gjort noe nyttig bare ruslet rundt i ett stort tomrom, har rett og slett bare drevet dank uten mål og mening så i dag har jeg gjort det jeg mang en gang har fått høre at vi uføretrygdede og andre trygdede gjør.

 

 

Jeg har da gjort noe som styrker økonomien min litt og det er og samle tomflasker, på en firetimers tur så fant jeg en halvfull bærepose det er ikke mye men jeg er fornøyd med alt jeg finner når det er så mange om de samme flaskene.

 

 

Har da ryddet og vasket litt her i heimen gjorde bare halvparten av leiligheten da var jeg tom for energi, får ta resten i morgen formiddag så blir jeg ferdig med helge vasken.

 

 

Nå blir det tv titting på meg jeg skal se på forræder og annet utover kvelden.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer

      1. Det har ikke vert så greit de to siste dagene, det er veldig vondt å miste en så god venninne som hun var.

        Takker mye for klemmen og tankene du sender.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg