I dag har faktisk tiden løpt fra meg, har gjort noe da som er fornuftig for meg.

 

 

 

Jeg har da gjort noe i dag har da gått tur og trent litt det er noe som er fornuftig for meg, har  også badet etter at jeg hadde trent så var det jo bare å ta seg en dusj når jeg kom meg hjem for da var jeg like våt av svette som da jeg trente for det har vært så varmt og klamt ute. Var utrolig deilig med en kald dusj når jeg kom hjem, så har jeg fått skrevet ferdig handlelisten til i morgen sånn at jeg slipper å gjøre det før jeg går i butikken for da blir nok mye glemt.

 

Ja jeg skal tidlig i butikken jeg går så tidlig at å skrive handlelisten før jeg går, for hvis jeg skal gjøre det så må jeg opp klokken 05.00 å det gidder jeg ikke da er det fortsatt natt for meg.

 

Har jo vasket leiligheten og klærne er vasket og brettet har allerede kommet seg inn i skuffer og skap også disse klærne, er deilig å få unna både husvask og klesvask for en liten stund ja i allefall en uke for husvask. Klærne vasker jeg ved behov sengetøy en gang i uken, for når det er så varmt som nå så må man ta sengetøyet ofte jeg bruker ett laken på madrassen og ett over meg så det er ikke så mye men må gjøres da.

 

 

Nå skal jeg snart ta meg en ørret bit i stekepanna det er godt det, men det blir bare litt fisk ikke tilbehør for det har jeg ikke før i morgen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Fin dag hos deg og du har fått utrettet masse synes jeg..
      Litt klamt i dag og masse vind egentlig..
      Ønsker deg en fin dag i morgen…Klem..

      1. Ja det har vært en fin dag her, har fått gjort mye i dag men fortsatt er det mer igjen men det får jeg ta utover i uka.

        Både varmt og klamt og vind har det vært her også, vinden var ikke kald for å si det sånn. Håper du har hatt en fin dag.

        Ønsker deg en fin kveld og dag i morgen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg