I dag har det vært problemer med nettet her.

 

 

 

 

 

Har vært uten internett i hele dag utrolig irriterende at de driver å jobber med nettet, i alle fall når vi ikke har fått noen beskjed om at det skal foregår arbeid fra get sine folk som gjør at vi blir uten både tv og internett.

 

Hadde de bare gitt beskjed til oss som er kunder og brukere av deres nett og tv pakker, men da får vi ingen beskjed men er det noe som vi gjør feil så får vi i alle fall vite det før vi selv veit hva vi har gjort feil.

 

Skulle ikke det ha vært gjensidig fra begge parter, jo mener jeg men det skjer ikke i min tid på denne jorden tror jeg ikke dette firmaet i alle fall.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Første gangen er det ikke og det kommer ikke til å bli den siste, ja det er forferdelig kjedelig. Jeg har faktisk savnet å kunne blogge i dag men skal en blogge så må man ha tilgang til internett å det har jeg dessverre ikke hatt i dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg