I dag har det vært knallvarmt, nå ser det ut til å bli væromslag huff.

 

 

 

Har vært kjempefint vær i hele dag har vært veldig varmt og trykkende, og det er mørke skyer som truer i horisonten blir det torden vær tro håper ikke det.

 

Jeg var ute og så etter tomflasker i dag også fant en bærepose og er fornøyd med det, ja nå er jeg tilbake til normalen kan ikke regne med og finne så mange som onsdag til lørdag i uken som var for da var det festival her i byen.

 

Har også vært og handlet og pantet det jeg fant natt til søndag, for jeg gadd ikke ut for å gjøre det i går. Fikk i hus alt jeg trenger denne uka, det ble godt innafor budsjettet og godt er det.

 

Så ringte venninnen min og ønsket selskap og litt skravling over en kopp kaffe, var også oppe å handlet for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte.

 

Nå sitter jeg og skriver dette og ser på fotball, er jo EM for kvinner det er ikke Norge som spiller nå men de er i samme gruppe de som spiller nå det er Nord-Irland mot Østerrike Norge skal spille klokken 21.00 mot England. Håper bare drittværet holder seg unna, for den kampen skal jeg se sånn er det bare.

 

Blir det uvær så kommer det to innlegg i det nye temaet jeg har på bloggen, for å bruke pc i tordenvær gjør jeg ikke.

 

Lag dere en kjempefin kveld å håper det ikke er torden hos dere.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg