I dag har det vært en av slappende dag, hadde vanskeligheter med å komme inn på bloggen.

 

 

 

I dag så har det vært trøbbel med å komme inn på bloggen, så jeg har ikke fått blogget noe før nå for da jeg hadde tenkt å blogge etter at jeg hadde gått morgen turen så var det totalt umulig å komme inn. Så jeg valgte isteden å legge meg på sofaen og se på tv, det endte med at jeg sovnet og sov veldig lenge for jeg våknet ikke før klokken 13.30 så det ble tre timer på øyet på dagen i dag og det var jo veldig godt etter en uke med fem timer søvn til sammen.

 

I kveld så blir det håndball VM og bloggerne på tv, og litt blogging på meg selv også tror jeg dere får bare følge med så får dere se.

 

Det er ingen norsk kamp i dag men det er bare gøy og spennende og se på hva slags motstand guttene våre kan få etter hvert, for videre kommer de jo fra gruppespillet for de ligger på andre plass i gruppa si.

 

På bloggerne i kveld så er det om VGs slakt av boka til Anniken Jørgensen og da blir det vel en del sutring fra den siden, får jo noe inspirasjon av og se på disse bloggerne som er med også.

 

Om litt over en uke så kommer sesong to av Sophie Elises verden den starter den 30.01, blir fint å se henne på skjermen igjen for det er ei rå tøff jente/ ung dame som har hatt litt av ett år i 2018.

 

Nå skal jeg avslutte dette med og si godkveld til dere alle som er innom og leser dette innlegget eller bloggen min i det heletatt.

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

6 kommentarer
    1. det var tull med blogg.no i dag ja,alle hadde samme problem :=) men nå er det i orden og vi får håpe det ikke blir sånn tull igjen .Har en søvnproblemer over tid er det en velsignesle å få sove,kroppen trenger det ,så det var lurt :=)

      1. Å takk for at det ikke var bare meg som det var sånt tull at det var hele blogg.no det var vansker for, ja man får jo bare håpe det ikke er noe som skjer ofte. Ja det var en befrielse og få innvilget litt søvn selv om det var midt på dagen, kjente at det virkelig var på tide å få seg litt søvn for det var kroppen underenert på.

      1. Jeg skriv ikke noe til support jeg valgte å legge meg på sofaen og se på tv jeg ha,ha det ble jo ikke mye tv titting endte opp med en etterlengtet søvn i stede og det var veldig deilig.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    2. Det var tull med blogg.no i dag. Kom meg ikke inn før litt ut på formiddagen.

      Sikkert godt med en stille og rolig dag. I en slik situasjon som du er i nå, går du på siden av deg selv.

      Jeg tror jeg kommer til mer og mer å bruke min private hverdagsblogg og katteblogg med domenene jeg eier selv som hovedblogger. Worpressmenyen er mye bedre på bloggdomenene mine. Vi får se 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det var noe jeg forsto så jeg fant ut at jeg skulle slappe av litt, ja og jeg har kjørt et hardt løp hver dag fram til i dag da sa det stopp av seg selv kroppen ville ikke mer. Ja det er vanskelig når man går på med krum nakke hver dag og ikke får sove noe særlig på natten, så i dag tok jeg dagen til hjelp. Jeg bruker denne bloggen her og har bloggen på NOUW som video blogg med mer.

        Ønsker deg og dine en kjempefin onsdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg